سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صورت گرفت؛

الحاق شناورهای پیشرفته کلاس حیدر به ناوگان مرزبانی در خلیج فارس

تعدادی شناور گشتی کلاس حیدر ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ناوگان مرزبانی در آب های خلیج فارس الحاق شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان، در مراسمی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی تعدادی شناور ۶۰ تنی کلاس "حیدر" ساخت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ناوگان مرزبانی در آب های خلیج فارس الحاق شد.

امیر رستگاری مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:تمام مراحل طراحی و ساخت این شناورهای پیشرفته گشتی توسط متخصصان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انجام شده است.

وی افزود: این شناورها قابلیت هیدرو دینامیکی بسیار مطلوب، سرعت زیاد، قابلیت عملیاتی مناسب و قابلیت حفظ تعادل درتمامی شرایط جوی را دارند.

مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:  غرق نشدن در دریای طوفانی  و توانایی ادامه ماموریت از ویژگی های ممتاز این شناورها است .

امیر رستگاری افزود: فناوری‌های سامانه رانش واتر جت بومی به این شناور قابلیت مانور بسیار خوب و سرعت بالا می‌دهد.

وی گفت: سرعت شناور گشتی حیدر ۳۵ گره دریایی معادل بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت است و توانایی دریانوردی در آب‌های عمیق و نیمه عمیق را دارد.

مدیرعامل سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حدود ۴۰ درصد صرفه جویی ارزی و بیش از ۷۰ درصد ساخت این شناورها بومی و در سازمان‌های مرتبط با وزارت دفاع و شرکت‌های دانش بنیان و شرکت‌های صنعتی داخلی صورت گرفته است.

 

 

 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: قدرت نظامی ، مرزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.