سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس خانه صمت یزد خبرداد؛

تجلیل از ۲۴ واحد صنعتی و اشخاص حقیقی نمونه استان یزد

رئیس خانه صمت یزد گفت: به مناسبت روز صنعت در استان ها،  از ۲۴ واحد صنعتی و اشخاص حقیقی نمونه استان یزد تجلیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید علی اکبر کلانتر رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: به مناسبت روز صنعت در استان ها،  از ۲۴ واحد صنعتی و اشخاص حقیقی نمونه استان یزد تجلیل می‌شود.

کلانتر با بیان اینکه برای اولین بار در سال جاری از یک بانوی کار آفرین تجلیل می‌شود افزود: هم چنین از پیشکسوت عرصه صنعت و معدن، صادر کننده برتر، طرح‌های نمونه صنعتی، کار آفرینان جوان و مبتکر و مکتشف در حوزه معدن و همچنین واحد‌های نمونه دانش بنیان تقدیر می‌شود.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد در ادامه به مشکلات حوزه صنعت اشاره کرد و افزود: تعطیلی در واحد‌های صنعتی وجود دارد و غیر قابل انکار است، زیرا مشکلات جدی و بزرگ وجود دارد البته برخی از مسائل ربطی به دشمن و تحریم ندارد و بسیاری از آن‌ها به دلیل کج کاری و کچ فکری‌های درونی است.

کلانتر با بیان اینکه در حوزه مالیاتی بیشترین فشار در زمینه تولید است نه ثروت، خاطر نشان کرد: اینکه کالای تولیدی یزدی با برند سایر کشور‌ها تولید شود یک مشکل فرهنگی است و در حال حاضر۴۰۰ واحد تولیدی برند داریم و دستگاه‌های دولتی موظفند نیاز‌های خود را از آن‌ها تامین کنند.

وی اظهار کرد: واحد‌های صنعتی در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و بیشترین فشار را در زمینه متحمل می‌شوند چرا که یکی از مشکلات اصلی واحد‌های صنعتی تامین مواد اولیه منشا خارجی است.

انتهای پیام/ غ

واحد های صنعتی و اشخاص حقیقی نمونه استان یزد تجلیل می شوند

برچسب ها: صنعت ، معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.