سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحدتکار عضو هیئت نظارت تاکسیرانی تهران شد

اعضای شورای شهر تهران به اتفاق آرا مهدی وحدتکار را به عنوان عضو هیئت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی شهر تهران انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی لایحه شماره ۱۰/۱۸۶۲۴۵ شهرداری تهران در خصوص معرفی مهدی وحدتکار به عنوان عضو هیئت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران در اجرای ماده ۲ اساس نامه مذکور و قرائت گزارش کمیسیون اصلی عمران و حمل و نقل در دستور کار یک صد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.
 
محسن پور‌سیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در معرفی مهدی وحدتکار گفت: طی رای گیری صورت گرفته در اعضای هیئت مدیره تاکسی‌رانی یک جای خالی وجود دارد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: وحدتکار مهندس برق و کارشناسی ارشد و دکتری وی در رشته کار‌آفرینی از دانشگاه تهران است. رشته وی در تاکسی‌رانی تهران به کار ما بسیار می‌آید و لازم به ذکر است اعلام کنم که وحدتکار پیشتر جزء بدنه شهرداری بوده و در قسمت حمل و نقل شهرداری تهران فعالیت کرده است
 
پس از اظهار نظر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به علت نبود مخالفی رای گیری برای انتخاب مهدی وحدتکار به عنوان عضو هیئت مدیره سازمان تاکسی‌رانی تهران انجام شد و در نهایت اعضای شورای شهر تهران با ۱۳ رای موافق مهدی وحدتکار را به عنوان عضو هیئت عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران انتخاب کردند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.