سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بادامچیان در گفت‎وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در انتخابات مجلس باید نمایندگانی شایسته و اصلح انتخاب کنیم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در انتخابات مجلس باید با دقت انتخاب کنیم تا شاهد نمایندگانی شایسته و اصلح باشیم.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفت‎و‎گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به تشریح سیاست‌های انتخاباتی پرداخت و گفت: انتخابات طبعا با حضور عمومی مردم معنا پیدا می‌کند، چون نظام جمهوری اسلامی، نظامی مردم سالارانه و اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی مبنی بر اینکه انتخابات امتحان الهی است که ضابطه‌گرایان را از رابطه‌گرایان جدا می‌کند، تصریح کرد: اگر ملت ما در انتخابات آینده با دقت و تجربه آموزی از همه انتخابات‌های گذشته، یک حضور ضابطه گرایانه داشته باشد، طبعا ما از این مشکلات نجات پیدا می‌کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب، طرف پیشرفت، تعالی و سعادت را پیش می‌بریم و اگر خدایی نکرده، ما دوباره دچار رابطه بازی ها، جناح بازی‌ها و سیاسی بازی‌های بیش از حد قرار بگیریم، طبعا این معضلات باعث مشکلات بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس باید تلاش کنیم تا شاهد نمایندگانی شایسته و اصلح باشیم و مردم با حواس جمع انتخاب کنند و این که ما، جناح‌های مختلف و گروه‌های مختلف داریم، نشان از آزادی در انتخابات مردمسالارانه و اسلامی دارد.

بادامچیان در پایان تصریح کرد: انتخابات پای مردم است و ملت باید با ارزیابی درست و انتخابی اصلح و ارجح، بهترین افراد را برای پارلمان انتخاب کنند؛ کسانی که پاک و سالم باشند، تحت حاکمیت پول نباشند و خانه و زندگی آن‌ها بر اساس اصول درست بنا شده باشد تا مشکلات ما حل می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۶ تير ۱۳۹۸
احسنت هیچ کس متوجه نشده بود یعنی تا الان خلاف این عمل شده