سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

اولویت ما مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هستند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در راستای اجرای طرح جهاد همبستگی ملی اولویت ما مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هستند به این دلیل که آنها با بیشترین مشکل مواجهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز در نشست خبری با محوریت طرح جهاد همبستگی ملی گفت:این طرح یک طرح کاملا انقلابی و ملی است که مردم در آن مورد نظر هستند و برای سیلی که برخی از استان‌های کشورمان را درگیر کرده پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اجرای این طرح با شعار هر مسجد یک منزل، هر کسبه یک کالا و هر بانک یک مدرسه، همبستگی کشور را دوچندان می‌کند و مردم با محوریت بسیج و گروه‌های جهادی به کمک دولت می‌آیند.

سردار معروفی افزود: سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در گنبدکاووس ساخت و تعمیر هزار واحد مسکونی را متعهد شد و استان گیلان نیز در گمیشان ساخت و تعمیر ۴۶۰ واحد را به عهده گرفت.

وی گفت: همچنین تعمیر ۴۰۰ واحد مسکونی در آق قلا و روستا‌ها را سپاه نینوا گلستان به عهده گرفته است.

سردار معروفی گفت: تاکنون ۱۲۶ واحد مسکونی تعمیر، واگذار و ۲ واحد ساخته شد و ۱۳۷ واحد نیز در حال تعمیر، ۲۹ واحد در حال ساخت است.

وی گفت:  تعمیر و ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی هدیه سردار سلامی فرمانده کل سپاه به مردم گلستان است.

سردار معروفی با بیان اینکه طی هماهنگی با بانک انصار، تعمیر ۳۵ مدرسه را در گنبدکاووس و آق قلا پذیرفت افزود: قرارداد‌ها انجام شده و قبل از شروع مدارس تعمیر می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه اقلام خریداری کردند افزود: بسیج فرهنگیان ۳۰۰ میلیون تومان و اصناف نیز ۳۵۰ میلیون تومان در گام اول اقدام به خریداری اقلام کرده که این اقلام در انبار‌ها موجود است.

سردار معروفی افزود: همه این اقدامات در راستای کمک و تعمیر و ساخت و ساز منازل مردم سیل زده انجام می‌شود.

انتهای پیام/م
 
 

صحبت های سردار معروفی در نشست خبری با اصحاب رسانه

برچسب ها: سپاه ، حوادث طبیعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.