سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز شانزدهم تیر ماه ۹۸؛

سوختن مرد کینه‌ای و دوست بنگاه‌دارش در آتش/ کلاهبرداری ۴۰۰ میلیونی مرد زن‌نما از خواستگارش/ دوئل عشقی کار دست تبهکار ورزشکار داد

مهم‌ترین حوادث امروز (شانزدهم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه شانزدهم تیرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.


ماجرای قتل کارگر پمپ بنزین به دست همکارش

کارگر پمپ بنزین که برای حفظ جایگاهش، همکار خود را به قتل رسانده بود، به خاطر عذاب وجدان دست به خودکشی زد، اما در بیمارستان دستگیر شد.


سوختن مرد کینه‌ای و دوست بنگاه‌دارش در آتش

پرونده قتل مرد بنگاه‌دار که در آتش کینه دوستش سوخته بود با درخواست خانواده‌اش مبنی بر دریافت دیه از بیت‌المال وارد مرحله تازه‌ای از رسیدگی شد.


کلاهبرداری ۴۰۰ میلیونی مرد زن نما از خواستگارش

مرد شیاد که در فضای مجازی خود را زنی ثروتمند معرفی کرده و به بهانه ازدواج بیش از ۴۰۰ میلیون تومان از خواستگارش اخاذی کرده بود پشت میله‌های زندان افتاد.


دوئل عشقی کار دست تبهکار ورزشکار داد

تبهکار شرور که در یک قدمی فرار از مرز دستگیر شده مدعی شد کارت قرمز دارد و به‌خاطر دوستش مرتکب قتل شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۶ تير ۱۳۹۸
با سلام و خسته نباشی ضمن تشکر از شما و برادران زحمت کش نیروی انتظامی یه انتقاد داشتم که لطف کنید پیگیر بشین تا نزدیک اذان صبح در چند محله ی شهرستان مهران عده ای جوان با ماشین تاصبح کنار مسجد یا پارک محله ها نشسته و با ایجاد سرو صدا و ویراژ دادن و بوق های ناهنجار و ایجاد مزاحمت میکنند و متاسفانه برخوردی از طرف گشت حتی تذکری اخیرا دیده نمیشه برای یک شهر مرزی امنیت اجتماعی حیاتی و با توجه به تردد زائرین و شبها متاسفانه مامور راهنمایی و رانندگی در سطح شهرستان گشتی ندارند و حضور فیزیکی دیده نمیشه لطف کنید پیگیر بشید برای رضای خدا