سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقیمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تحریم‌ها نشان دهنده خباثت آمریکا علیه ایران است/ ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی به صورت خاص

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی در این شرایط اقتصادی کنونی کشورمان تاکید کرد.

محمد حسین مقیمی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و استاندار سابق تهران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تحریم‌های آمریکا علیه ایران به خصوص تحریم رهبر و وزیر امور خارجه تاکید کرد: تحریم‌ها نشان دهنده خباثت آمریکا علیه ایران است.

وی ادامه داد: ما اگر بخواهیم گفتگو کنیم باید از طریق وزیر امور خارجه اقدام کنیم که ایشان تحریم هستند و همین طور مقامات دیگر را که این نشان دهنده این است که دشمن، جنگ اقتصادی را علیه ما سخت‌تر می‎‌کند.

مقیمی تصریح کرد: ما در این جنگ اقتصادی و تحریم‌هایی که علیه ایران اعمال شده است، باید به کمبود‎‌های خود توجه کنیم و از دانش بومی استفاده کنیم و از طریق شرکت‌های دانش بنیان به دانشمندان جوان کمک و موانع را حل کنیم.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه باید به اقتصاد مقاومتی به صورت خاص توجه کرد، خاطرنشان کرد: این بهترین فرصت است تا به علم و دانش خود و دانشجویان و دانشگاهیان و به مراکز پژوهشی اهمیت دهیم و مردم هم در حال مقامت هستند و ما هم باید راه را باز کنیم و اگر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرا شود، حتما مشکلات حل می‎شود.

مقیمی موفقیت ایران در نابودی پهباد جاسوسی آمریکا نشان دهنده، قدرت نظامی و عملیاتی کشورمان دانست و گفت: همان طور که رئیس جمهور هم فرمودند هیچ کشوری حق ندارد از مرز‌های ما بدون اجازه عبور بکند و از خط قرمز‌های ما رد شود و سپاه و ارتش و نیرو‌های نظامی ما برای مقابله با هر متجاوزی آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۶ تير ۱۳۹۸
احسنت
واقعا ضرورت دارد