سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه فنی باغبانی درمدیریت جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب

جلسه فنی باغبانی با حضور مدیر جهاد کشاورزی، رئیس اداره تولیدات گیاهی، کارشناسان مسئول باغبانی مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان در اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،کریمی مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب بر لزوم احداث باغات جدید، احداث باغات الگویی داربستی، احداث و توسعه گلخانه و توسعه کشت زعفران، تاکید کردند و گفت : شهرستان اسلام آباد غرب از نظر زمین، منابع آب و شرایط اقلیمی از ظرفیت مناسبی برای توسعه کشت زعفران برخوردار است که باید از آن استفاده کرد و این امر در اقتصاد شهرستان هم بسیار موثر است.

وی گفت : احداث و گسترش گلخانه‌ها باعث ایجاد بهره وری بیشتر در تولید محصولات کشاورزی، کسب درآمد بیشتر برای بهره‌برداران و ایجاد اشتغال پایدار برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی می‌شود، خصوصا توسعه گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در روستا‌ها علاوه بر توسعه اشتغال در شهرستان بلکه باعث افزایش تولید محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستائیان خواهد شد.

وی بیان کرد: با توسعه و احداث گلخانه باعث افزایش تولید محصولات کشاورزی و رونق تولید شده و می‌تواند صادرات را نیز رونق بخشد.

وی اضافه کرد: طرح احداث باغ در اراضی شیبدار نیز باعث جلوگیری از جاری شدن سیلاب در طول سال و ایجاد سطح سبز و تولید می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

ظرفیت مناسب برای توسعه کشت زعفران

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.