سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه ؛

همکاری نکردن با فعالان بخش خصوصی باعث وارد آمدن زیان به کرمانشاه است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، همکاری نکردن با فعالان بخش خصوصی را باعث وارد آمدن زیان به استان دانست و گفت : این کار موجب می‌شود از توسعه و سازندگی باز بمانیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : بدون شک حمایت از صنعتگران و تولیدگران باید سرلوحه کار همه مسئولان استان قرار گیرد.

وی با انتقاد از شیوه برخورد با فعالان اقتصادی و صنعتی در استان، گفت : چنین برخورد‌هایی تنها باعث فراری دادن بخش خصوصی می‌شود.

حاتمی ادامه داد: اینکه بسیاری از فعالان خوشنام حوزه صنعتی ماه‌ها در انتظار دریافت تسهیلات به بهانه مشکلات کوچک قرار گیرند کار درستی نیست و روند حرکتی توسعه استان را کند می‌کند.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی را مورد تاکید قرار داد و گفت: بانک‌ها در این خصوص نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه توسعه کرمانشاه جز با همدلی، وفاق و کمک تمامی دستگاه‌های اجرایی اتفاق نمی‌افتد، گفت: همه به یک اندازه در این امر خطیر سهیم هستیم و باید تلاش کنیم تا رونق و تولید در استان شکوفا شود.

حاتمی همچنین تلاش برای ادامه یافتن نرخ بیکاری استان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: انجام این مهم امید به زندگی را در مردم افزایش می‌دهد و همه ما نیز در قابل شهروندان مسئول هستیم.

انتهای پیام/د

حمایت از صنعتگران و تولیدگران باید سرلوحه کار همه مسئولان استان قرار گیرد

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.