سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آفرود‌های جولان دهنده در منابع طبیعی همدان عضو هیات نیستند

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری همدان گفت: آفرود‌های جولان دهنده در منابع طبیعی همدان عضو هیات نیستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،اصغر جهانیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که با موتور کراس و اتومبیل‌های آفرود در کوهستان الوند جولان می‌دهند هیچ گونه ارتباطی با هیات ما ندارند.

وی با تاکید بر اینکه همواره مخالف تاخت و تاز در دل طبیعت و کوهستان‌ها هستیم، گفت: تمامی برنامه‌ها و مسابقات ما در پیست‌های موتور سواری و اتومبیلرانی شهید مفتح انجام می‌شود و حتی تور‌های گردشگری تنها توسط کمیته تورینگ و سافاری با کسب مجوز‌های لازم و رعایت اصول، قوانین و نظارت دقیق این هیات صورت گرفته است.

جهانیان با تاکید بر اینکه آفرودسواران تحت عضویت این هیات هرگز وارد مناطق محیط زیستی نشده اند، گفت: آفرودسوران هیات همواره در امور امداد رسانی فعالیت داشته و جزو بازوان کمک رسان در زلزله و سیل اخیر بودند.

وی افزود: وقتی این افراد از زندگی و جان خود چشم پوشی کرده و برای کمک به مردم اقدام می‌کنند، چه دلیلی دارد که به صورت غیرقانونی در مناطق کوهستانی و طبیعت تردد کرده و برای مردم مشکل ساز شوند.

وی یادآور شد: اعضای این هیات اعم از آفرودسواران و موتور سواران دارای کارت عضویت هستند و افرادی که از نام هیات سواستفاده کنند، مرتکب تخلف شده و شناسایی و به مراجع قضایی ارجاع می‌شوند.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری همدان گفت: حتی ورزشکاران این هیات که مرتکب تخلف شوند نیز به کمیته انضباطی ارجاع یافته و مورد برخورد جدی قرار می‌گیرند.

هفته گذشته تردد برخی آفرودسواران و موتورسیکلت‌ها به طبیعت کوهستانی همدان و تخریب مراتع با اعتراض‌های گسترده روبه رو شد.
انتهای پیام/ج

آفرود‌های جولان دهنده در منابع طبیعی همدان عضو هیات نیستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.