سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم استقبال از پرچم امام رضا (ع) در دشت آزادگان برگزار می‌شود

فرماندار دشت آزادگان گفت: مراسم استقبال از پرچم امام رضا (ع) در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در دهه مبارک کرامت که متعلق به فاطمه معصومه (س) و برادر گرامیشان امام رضا (ع) است در مراسمی با حضور حمید سیلاوی فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران و اهالی ولایتمدار شهرستان دشت آزادگان، از خدام امام رضا (ع) که حامل پرچم مبارک امام رضا (ع) استقبال شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در این مراسم ضمن خوش آمد گویی به خادمان حرم امام رضا (ع) گفت: این شهرستان دارای مردمی مومن و از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت هستند و این محبت و ولایت مداری خود را در تمامی عرصه‌ها از جنگ تحمیلی تا دیگر حوادث به اثبات رسانده اند و این حرکت فرهنگی را پیوند عاطفی مردم با ائمه اطهار علیهم السلام دانست.

وی در دیدار خدام امام رضا (ع) از منزل شهید مدافع حرم (شهید سید عمار موسوی) بیان داشت: شهدای مدافع حرم در امتداد شهدای ۸ سال دفاع مقدس و ادامه دهندگان حرکت اهل بیت (ع) هستند که با تأسی از مکتب اهل بیت (ع) و پیروی از ولایت فقیه از ارزش‌های اسلام ناب محمدی دفاع کردند.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان در ادامه سخنان خود از خدام امام رضا (ع) درخواست کرد با توجه به اینکه این شهرستان محل ورود زوار عراقی به کشور است به عنوان یادبود از این امام درمانگاه و یا محل زیارتی جهت انتشار آثار و خدمت رسانی به زوار در این شهرستان ساخته شود.

انتهای پیام/گ

استقبال اهوازی‌ها از خدام امام رضا (ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.