سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه جهانی امام رضا(ع) در اماکن اقامتی زائران قابل دریافت شد

مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: امکان دریافت سیگنال شبکه جهانی امام رضا(ع) در هتل ها و مراکز اقامتی زائران فراهم شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حمیدرضا طباطبایی مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی با اشاره به فراهم شدن این بستر در آستانه فرا رسیدن ایام با برکت دهه کرامت گفت: با توجه به درخواست مخاطبان این شبکه و همچنین خلاء شبکه ای درخور زائران خارجی بارگاه منور رضوی در مشهد، بستر دریافت این شبکه را در مشهد از طریق تغییر فرکانس فراهم نمودیم.

وی با بیان اینکه این شبکه هم اکنون بر روی ماهواره نایل ست فرکانس ۱۱۵۵۵ قابل دسترسی است تصریح کرد: علاقه مندان می توانند علاوه بر برنامه های تولیدی این شبکه به زبان عربی و اردو، تصاویر بارگاه منور رضوی را از طریق دوربین های روبوتیک نصب شده در نقاط مختلف حرم مطهر به صورت زنده و با کیفیت اچ دی دریافت نمایند.

مدیرعامل موسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی گفت: با این اقدام زائران می توانند ضمن بهره مندی از حال و هوای حرم مطهر رضوی در زمان استراحت و اقامت در محل اسکان خود، بهترین زمان حضور را با توجه به حجم حضور زائران در زمان های مختلف در حرم مطهر رضوی انتخاب و مدیریت نمایند.

طباطبایی افزود: شبکه جهانی امام رضا(ع) از سال 1395 با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ و سیره رضوی در نقاط مختلف جهان فعالیت خود را آغاز نموده است و در این بازه زمانی مخاطبان و شیفتگان بسیاری را از کشورهای مختلف جذب نموده است.

انتهای پیام// ز.م

پخش شبکه جهانی امام رضا(ع) در هتل ها و مراکز اقامتی زائران

 

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.