سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۵۱۰ واحد مسکن روستایی تا پایان سال در نهبندان

مدیر کمیته امداد شهرستان نهبندان گفت: ۵۱۰ واحد مسکونی روستایی تا پایان سال در این شهرستان احداث خواهد شد.

 هاشمی مدیر کمیته امداد شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: بر اساس فاصله از مرکز شهرستان و به جهت افزایش هزینه حمل و بارگیری مصالح به ازای هر متر مربع یک میلیون و ۲۰۰ تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

وی با بیان هزینه احداث هر واحد مسکن در این شهرستان افزود: برای ساخت این مسکن‌ها مبلغ ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۱۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه ومابقی آن توسط خیران و آورده مددجویان پرداخت خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه متراژ هر واحد مسکونی حداقل ۴۱ متر است گفت: این مقدار بر اساس بعد خانوار تا ۶۰ متر قابل افزایش خواهد بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان نهبندان با اشاره به اینکه در ۱۳ سال اخیر تعداد بیش از ۶۰۰ واحد مسکونی درحوزه‌ی اداره کمیته امداد این شهرستان ساخته شده است گفت: در سنوات گذشته مددجویان از تسهیلات بهسازی بنیاد مسکن استفاده می‌کردند  و در کنار آن کمیته امداد نیز مبلغی را بصورت بلاعوض تا تکمیل ساختمان مساعدت می‌کرد.

وی گفت: امسال با توجه به دستورالعمل ارائه شده مقرر شد تا کلیه مددجویان واجد شرایط از این فرصت در راستای داشتن مسکن مقاوم استفاده کنند.

هاشمی در پایان بیان کرد: تعداد خانوار یک نفره تحت حمایت این اداره ۴۲۳ خانوار است.

انتهای پیام / ط ا

۴۲۳ خانوار یک نفره  تحت حمایت کمیته امداد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.