سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محور قاین-علی آباد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاین از اتمام عملیات روکش آسفالت گرم محور قاین-علی آباد بطول 8 کیلومتر خبر داد.

 قریشی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی قاینات و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات روکش آسفالت گرم محور قاین-علی آباد بطول ۸ کیلومتر به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با توجه به اینکه این پروژه بصورت پیمانی- امانی و در خرداد ماه سال جاری توسط پیمانکار اجرایی شد افزود: در خردادماه امسال نیز عملیات لکه گیری تمام عرض جاده در دو محور سراهی خواف- اسفدن بطول ۳ کیلومتر و محور مهدی آباد-تیگاب بطول ۲ کیلومتر بصورت امانی و توسط اداره راهداری شهرستان قاین آسفالت و به بهره برداری رسید.

قریشی بیان کرد: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی  شهرستان قاین را نیازمند اعتبارات استانی بیشتر عنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محور‌های حوزه استحفاظی این اداره را فراهم خواهد کرد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قاین اظهار کرد: همچنین عملیات روکش محور سراهی خواف- کالشور حد فاصل فرخی-مهدی آباد بطول ۱۴ کیلومتر از جمله اقدامات در دستور کار این اداره می‌باشد که در سال جاری عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قاین  دارای  بیش از ۲ هزار و ۱۰۲ کیلومتر جاده (آسفالته و شوسه) است گفت: عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله و به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره  قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محور‌ها و اولویت بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

قاین  دارای  بیش از ۲ هزار و ۱۰۲ کیلومتر جاده (آسفالته و شوسه)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.