سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تظاهرات حمایت از مهاجران مقابل دفتر نانسی پلوسی در سان‌فرانسیسکو + تصاویر

گروهی از معترضان به سیاست‌های ضدمهاجرتی دولت ترامپ، مقابل دفتر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، گروهی از معترضان آمریکایی روز گذشته (جمعه) در اعتراض به سیاست‌های سازمان «اعمال مهاجرت و گمرک آمریکا» و «اداره گمرک و حفاظت مرزی» مقابل دفتر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در سان فرانسیسکو تظاهرات کردند.

این معترضان از نانسی پلوسی و حزب دموکرات درخواست کردند از تأمین بودجه برای سازمان اعمال مهاجرت و گمرک آمریکا --که از این پول‌ها علیه مهاجران استفاده می‌کند-- اجتناب کنند.

در واقع این تظاهرکنندگان نسبت به تصمیم هفته گذشته کنگره برای اختصاص یک بسته کمک مالی برای حفظ امنیت مرز‌های آمریکا اعتراض کردند. یکی از تظاهرکنندگان در ویدئویی در فیس بوک اعلام کرد: نانسی پلوسی به آن‌ها ۴.۶ میلیارد دلار دیگر داده است که به رفتار خصمانه‌شان ادامه دهند. نانسی پلوسی، ما دیگر این وضع را تحمل نمی‌کنیم.

این اعتراضات بوسیله گروهی موسوم به «هرگز دوباره نه» سازماندهی شده بود. این گروه ویدئویی از اعتراضات خود را در حساب فیس بوک منتشر کرده بودند. گروهی از معترضان بنر‌هایی را در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود: نانسی، اردوگاه پناهجویان را ببند.

به صورت دقیق مشخص نیست که چه تعداد از معترضان در این تظاهرات حضور داشتند. اما بر اساس اعلامیه‌ای که در فیس بوک منتشر شده است، ۲۸۱ نفر اعلام کردند در این تجمع اعتراضی شرکت خواهند کرد. در اعلامیه‌ای که در فیس بوک منتشر شده، آمده است: این جمعه در سانفرانسیسکو علیه سازمان اعمال مهاجرت و گمرک اعتراض می‌کنیم.

روز جمعه هم تیلور گریفین، سخنگوی نانسی پلوسی رفتار دولت ترامپ با مهاجران را به شدت محکوم کرد. وی در بیانیه‌ای اعلام کرد: همانطور که رئیس مجلس نمایندگان گفته اند، شرایط کنونی در مرز‌ها خجالت آور بوده و نشانگر ارزش‌های آمریکا نیستند. دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا همچنان به مقابله با رئیس جمهور این کشور در خصوص سیاست‌های زیان باری که منجر به ایجاد این بحران شده و کودکان و خانواده‌های بازداشت شده را با خطراتی مواجه می‌کند، ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.