سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۰۱ پایگاه اوقات فراغت تابستانه در نهاوند

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند از فعالیت ۲۰۱ پایگاه اوغات فراغت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مهرداد سعدی نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: با توجه به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت و اجرای برنامه‌ها و کلاس‌های ورزشی باید از همه ظرفیت‌ها در این عرصه استفاده کنیم.

وی افزود: از مجموع ۲۰۱ کلاس و پایگاه ورزشی در شهرستان نهاوند ۱۲۰ پایگاه مربوط به آقایان و ۸۱ پایگاه مربوط به بانوان خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند بیان کرد: برای اوقات فراغت تابستان ۳۰ هیئت ورزشی بانوان و ۳۶ هیئت ورزشی مخصوص آقایان فعال خواهد بود و به اجرای کلاس‌های تابستانه می‌پردازند.

سعدی نژاد ادامه داد: برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان نهاوندی ۷۱ مربی مربوط به بانوان و ۹۵ مربی در بخش آقایان در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی گفت:همه تلاش مجموعه شهرستان فراهم کردن بهترین شرایط در مکان‌های ورزشی برای جوانان است که در این رابطه ۳۸ مکان برای ورزش بانوان و ۴۵ مکان ورزشی برای ورزش آقایان در نظر گرفته‌شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت درمجموع ۹ هزار نفر را در شهرستان نهاوند تحت پوشش قرار می‌دهد که شامل ۵۵۰۰ نفر از آقایان و ۳۵۰۰ نفر از بانوان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۳۰ هیئت ورزشی بانوان در ایام تابستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.