سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت مادورو از مذاکره با مخالفان به میزبانی نروژ

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا بر تعهد کشورش برای ادامه مذاکرات با احزاب سیاسی در گفت‌وگو‌هایی که به میزبانی نروژ انجام می‌شود تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا بر تعهد کشورش برای ادامه مذاکرات با احزاب سیاسی مخالف در گفت‌وگو‌هایی که به میزبانی نروژ انجام می‌شود تاکید کرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در توئیتی نوشت که از ایجاد میز گفت‌وگوی دائمی برای یافتن راه‌حل‌ها و توافق‌هایی برای اختلافات سیاسی میان حزب سوسیالیست حاکم و مخالفان راستگرای افراطی حمایت می‌کند.

در همین حال مادورو از برگزاری رزمایش‌های نظامی در روز ۲۴ جولای سال جاری میلادی (۲ مرداد) برای تامین امنیت مرز‌های این کشور خبر داد.

وی که در جریان جشن استقلال ونزوئلا سخنرانی می‌کرد، گفت: «آماده برگزاری رزمایش‌های نظامی جدیدی در روز ۲۴ جولای و به مناسبت بزرگداشت «سمیون بولیوار» می‌شویم.»

مادورو افزود: «این رزمایش برای حمایت از دریای کارائیب، سواحل و مرز‌های ونزوئلا برگزار خواهد شد.»

وی درباره اوضاع سیاسی در این کشور، مخالفان را به گفتگو فراخواند و افزود: «هفته آینده اخبار خوبی درباره نتایج مذاکرات میان دولت و مخالفان خواهد آمد.»

رئیس جمهور ونزوئلا اضافه کرد: «بار دیگر درخواست گفت‌وگوی ملی برای صلح را تکرار می‌کنم. من همچنان بر تشکیل هیئت دائمی گفتگو برای صلح اصرار دارد. توطئه‌ها و دشمنی‌ها بس است. درخواست برای مداخله نظامی و اعمال تحریم و محاصره اقتصادی کافی است.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.