سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آئین دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه صنعتی کرمانشاه

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت:دانشگاه با خلق دیدگاهی جدید، ترسیم افقی تازه، بینش و درک دانشجویان را نسبت به آینده تغییر می دهد و در واقع آغازی برای ورود به عرصه مطالبات انگیزشی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،اختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه، در جشن دانش آموختگی دانشجویان بیان کرد: اکنون دانشگاه برای هشتمین سال متوالی مراسم فارغ‌التحصیلی دانش‏ آموختگان خود را جشن می‌گیرد، که این مایه شادمانی و مباهات تمامی اعضای این مجموعه می‌باشد.

وی عنوان کرد: همه ما در سیر تکاملی خود زمانی را وارد مهمترین برهه از دوران زندگی خود می‌شویم، دورانی اثرگذار که باید در این مقطع با وسعت جهان بینی، مسیر تکامل علمی و اخلاقی خود را تبیین و تعریف نماییم، که این آئین نشانه‌ای از کسب این تکامل می‌باشد.

اختری  اضافه کرد: دانشگاه با خلق دیدگاهی جدید، ترسیم افقی تازه، بینش و درک شما را نسبت به آینده تغییر می‌دهد و در واقع آغازی برای ورود به عرصه مطالبات انگیزشی شما می‌باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه افزود: شما دانشجویان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم، بیشتر از هر فرد دیگر‌ی در قبال پیشبرد اهداف کشور خود مسئول می‌باشید.

 اختری ضمن اشاره به طرح ها، اختراعات و افتخاراتی که در این سال‌ها توسط دانشجویان توانمند دانشگاه صنعتی کرمانشاه کسب گردیده، یادآور شد: این دانشگاه در مقایسه با دانشگاه‌های بزرگ کشور ازظرفیت‌ها و پتانسیل‌های قابل توجهی برخوردار است؛ که با وجود جوان بودنش بار‌ها ثابت کرده در بین دانشگاه‌های بزرگ کشور نیز حرفی برای گفتن دارد.

اختری ریاست دانشگاه صنعتی کرمانشاه  گفت: دانش آموختگانی که امروز فارغ التحصیلی خود را جشن می‌گیرند، زمانی که سوگند نامه خود را قرائت می‌کنند به این فکرباشندکه چشم یک جامعه و یک کشور به دستان توانمند آن‌ها در عرصه پیشبرد اهداف علمی و اشتغال زایی است.

گفتنی است؛ آیین فارغ‌التحصیلی دانش‏ آموختگان ۹۴ دانشگاه صنعتی کرمانشاه با مراسم قرائت سوگندنامه به پایان رسید.



انتهای  پیام/ز

 

برگزاری آیین فارغ‌التحصیلی دانش‏ آموختگان ۹۴ دانشگاه صنعتی کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.