سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقشی از بهشت قم در کرمان

سرپرست واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان گفت: نمایشگاه پوستر نقش بهشت، همزمان با آغاز دهه کرامت در کرمان افتتاح شد و تا ۲۳ تیر برای بازدید علاقه‌مندان دایرست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، و بنا به اعلام روابط عمومی حوزه هنری استان کرمان، سیدجواد میرحسینی سرپرست واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان گفت: نمایشگاه آثار منتخب کارگاه پوستر نقش بهشت، دیروز همزمان با آغاز دهه کرامت در قالب طرح رواق رضوی با حضور دکتر صابری مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان افتتاح شد.

وی افزود: نمایشگاه پوستر نقش بهشت از ۱۳ لغایت ۲۳ تیر، صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در جوار گلزار شهدای گمنام شهر کرمان، واقع در موزه دفاع مقدس، میزبان علاقه‌مندان است.

سیدجواد میرحسینی افزود: پوستر‌های این نمایشگاه با نگاهی نو به آرایه‌های معماری و نقوش حرم حضرت معصومه (س) تولید شده است.

وی تصریح کرد: این آثار، شامل ۳۸ اثر منتخب از طراحان گرافیکی کارگاه نقش بهشت است که با شرکت ۶۲۰ گرافیست از سراسر کشور در مدت دو دوره در شهر‌های قم و مشهد، زیر نظر اساتید گرافیک کشور؛ همچون: مسعود نجابتی، سید مهدی حسینی، حامد مغروری، مهدی صحراگرد، روح الله ابوالفضلی، رضا باباجانی، حمیدرضا کشاورز و طاهر نبی زاده برگزار شده است و در ایام دهه کرامت به نمایش گذاشته شده است.

سرپرست واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با همکاری واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان کرمان و نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان بر پا شده است، گفت: نمایشگاهی از این آثار نیز در نگارخانه مجازی این حوزه، واقع در پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان کرمان به نشانی زیر نیز به نمایش در می‌آید.

انتهای پیام/ح

نمایشگاه آثارگرافیک در کرمان

برچسب ها: نمایشگاه ، گرافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.