سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور خادمام حرم رضوی در نیمبلوک و قاین

عطر شمیم رضوی امروز و در دومین روز از ایام دهه کرامت با حضور خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) در شهر‌های نیمبلوک و قاین پیچید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، امروز عطر شفابخش پرچم متبرک به حرم رضوی در بیمارستان شهدا وپیچیده شدن عطر شمیم رضوی در نیمبلوک و قاین در زندان شهرستان قاین پیچید و مشام دلدادگان امام رئوف(ع) را نوازش داد.

خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) با در دست داشتن پرچم متبرک ضریح نورانی سلطان خراسان از بیماران بیمارستان‌ شهدای قاین عیادت کردند.

در این دیدار دل‌های بیماران و پرسنل بیمارستان به امید اجابت دعا با بوسه زدن بر پرچم ضریح نورانی رضوی طلب شفای عاجل کردند.

کاروان خدام رضوی امروز در زندان شهرستان قاین هم حاضر شدند.

همچنین کاروان زیرسایه خورشید با حضور در شهر نیمبلوک با امام جمعه دیدار کردند.

حجت الاسلام شرطی امام جمعه نیمبلوک در این دیدار گفت: حضور کاروان‌های خدام رضوی از نظر روحی و روانی تاثیر خوبی بر جوامع بشری دارد و در همه جا مردم با جان و دل به استقبال کاروان می‌آیند.

امام جمعه نیمبلوک افزود: حضور کاروان خدام رضوی در شهرها بیعتی با امام رضا(ع) است و باید فرهنگ رضوی را در جامعه به صورت تبلیغی و عملی ترویج و توسعه دهیم.

وی گفت: استقبال از خدام رضوی هر ساله چشمگیر بوده و دل‌های عاشقان ثامن الحجج(ع) با نیت‌های مختلف به پنجره فولاد گره می‌خورد.

انتهای پیام/ک

ورود خدام رضوی به خراسان جنوبی

برچسب ها: دهه کرامت ، امام جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.