سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحدت امت اسلامی یک مسئله سیاسی است

نماینده، ولی فقیه گلستان گفت: وحدت امت اسلامی یک مسئله سیاسی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: می‌گویند حج را سیاسی نکنیم، اما یکی از صحبت‌های ما دفاع از حق مردم است و وحدت بین مسلمانان یک مسئله سیاسی است.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان گفت:اختلاف سیلقه‌ها و اختلاف جناح‌های سیاسی نباید حاکم شود و مصلحت نیست در ایام حج دعوا و اختلافی ایجاد شود هیچگاه چنین چیزی درست نیست.

وی ادامه داد:دفاع از مظلومین هر کجا که باشد یک وظیفه است، دفاع از ملت مظلوم فلسطین و دفاع از مردم مظلوم یمن این‌ها مسائل سیاسی است که عین دین است و دین از این‌ها جدا نیست و این موارد مانند یک عبادت هستند.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: بیزاری از مشرکین یک تکلیف دینی است.

وی ادامه داد:وقتی داماد آقای ترامپ بخواهد یک برگ برنده را برای خود در منطقه درست کند باید ملت ما هوشیار باشد.

وی افزود:برخی از ملت‌ها حقایق و واقعیت‌های را نمی‌خواهند بفهمند و وای بر آن حکومتی که در اتاق‌های دربسته بنشینند و خبری از بیرون نداشته باشند.

وی در پایان خطبه‌های خود به پرداخت مالیات اشاره کرد و گفت:روز مالیات نزدیک است، اما فرهنگ پرداخت آن در بین مردم ما درست جا نیفتاده است و این در حالی است که همه ملت‌ها حتی به کم و زیاد اقتصاد خود را بر مبنای مالیات قرار می‌دهند و همه نیاز‌ها یا بخشی از نیاز‌های کشورشان را تامین می‌کنند.

وی ادامه داد: سالهاست که رهبر معظم انقلاب می‌گویند باید اقتصاد کشور از نفت جدا شود و مردم باید اظهار نامه‌های مالیاتی را درست و کامل تحویل دهند و باید به مردم هم اعتماد شود تا مشکلات در این زمینه هر چه سریع‌تر حل شود.

انتهای پیام/ح

وحدت در بین امت اسلام مسئله‌ای سیاسی است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.