سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلیلی مهم برای افزایش آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش آسیب‌های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد دلایل مختلفی دارد که باید مورد واکاوی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  اگر در گذشته استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های پاک در زمینه آسیب‌های اجتماعی مثل طلاق و اعتیاد و خودکشی بود اما به دلیل تغییر شرایط و به عبارت عامیانه تغییر زمانه این گونه آسیب‌ها در حال افزایش است.

اگر طلاق امری مذموم در زندگی ایلی و عشایری به شمار می‌رفت و دختری که با چادر سفید به خانه بخت می‌رفت همان چادر با گذشت سال‌ها زندگی شیرین به عنوان کفن او نیز مورد استفاده قرار می‌گرفت اما اکنون به دلایل مختلف طلاق رشد فزاینده‌ای در استان دارد.

موضوع خودکشی و اعتیاد هم که دیگر نیاز به معرفی و بیان وضعیت ندارد و اخبار متعدد در این دو مورد مؤید وضعیت است اما باید دلایل و چرایی مشکلات را واکاوی کرد.

در نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد و بعد از این که فصل‌های مختلف توزیع اعتبارات توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اعلام شد مشخص گردید که حوزه فرهنگ کماکان مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار گرفته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در همان جلسه تاکید کرد وضعیت بحرانی در آسیب‌های اجتماعی داریم.

وی این را به اعضای شورای برنامه‌ریزی هم گفت که اگر امروز کاری نکنید و در توزیع اعتبارات حوزه فرهنگی را در نیابید در آینده کاری از دستمان بر نخواهد آمد.

انتهای پیام/ط

افزایش آسیب های اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.