سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاهان پر‌افتخار‌ترین تیم ایران است

هافبک جدید تیم فوتبال سپاهان گفت:سپاهان پر‌افتخار‌ترین تیم ایران است و مربی به نام امیر قلعه‌نویی داردبنابر این ترجیح دادم به این تیم بپیوندم.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌رضا نقی‌زاده در خصوص پیوستنش به سپاهان اظهار داشت: سپاهان پر‌افتخار‌ترین تیم ایران است و مربی به نام امیر قلعه‌نویی دارد، وی شناخت خوبی از من داشت و من هم با توجه به شناختی که قلعه‌نویی داشتم، ترجیح دادم به سپاهان بپیوندم.

هافبک جدید تیم فوتبال سپاهان در ادامه بیان داشت: در پایه‌های تراکتورسازی بودم که قلعه‌نویی من را به تیم بزرگسالان فراخواند، وجود این آشنایی سبب شد به سپاهان بیایم.

وی با بیان این‌که از چند تیم خوب دیگر نیز پیشنهاد داشتم گفت: شخص قلعه‌نویی سبب انتقال من شد، از هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم که چند سال من را حمایت کردند، اما وقت تغییر فرارسیده بود و می‌خواستم یک چالش جدید را تجربه کنم و امیدوارم موفق شوم.

نقی‌زاده همچنین در خصوص تمرینات سپاهان بیان داشت: تمرینات پر‌فشار انجام می‌شوند، امیدوارم بتوانیم نتایجی که در شأن مردم اصفهان است را کسب کنیم.

هافبک جدید تیم فوتبال سپاهان در پایان تصریح کرد: کار سختی را پیش رو داریم، بازیکنان و مجموعه باشگاه تلاش می‌کنند، همه چیز مهیاست تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/م

 

نظر هافبک جدید تیم فوتبال سپاهان در خصوص پیوستنش به سپاهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.