سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسبقیان: تکلیف فدراسیون تنیس را به زودی مشخص می‌کنیم/ بعد از لیگ ملت‌ها از نامزد‌های انتخابات فدراسیون والیبال نام نویسی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شروین اسبقیان، مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در خصوص تاخیر ۹ ماهه در برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس  و صحبت‌هایی که درباره دخالت وزارت ورزش و جوانان در این انتخابات شنیده می‌شود، اظهار داشت: موضوع انتخابات فدراسیون تنیس در هفته‌ی آینده اعلام می‌شود. از روزی هم که تیم معاونت قهرمانی، عهده‌دار انتخابات شد، در ۲ سال گذشته با سرعت انتخابات‌هایی را برگزار کردیم.

او ادامه داد: اما در خصوص برخی فدراسیون‌ها  فرآیند برگزاری انتخابات این است که وقتی کاندیدا‌ها ثبت نام می‌کنند از مراجع ذی‌صلاح، استعلام می‌گیریم. بعضاً برای آنکه حقی از کاندیدا‌ها ضایع نشود، فرآیند استعلام‌ها طولانی می‌شود. این طولانی شدن، باعث تاخیر در  برگزاری انتخابات می‌شود که دست وزارت ورزش هم نیست.  

اسبقیان در مورد حضور طولانی مدت برخی سرپرست‌ها در  فدراسیون‌هایی مثل والیبال گفت: مسابقات مهمی مثل لیگ ملت‌ها را پیش رو داریم که باید تیم ملی برای کسب موفقیت به میدان برود. اما اگر سرپرست فعلی بخواهد در انتخابات ثبت‌نام کند، باید او ابتدا استعفا دهد و سرپرست جدید به جای او بیاید. برای والیبال پس از لیگ ملت‌ها ثبت‌نام را شروع می‌کنیم و زمان انتخابات نیز اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید:

کسب ۷۵ مدال رنگارنگ تیم ملی ایران تا پایان سومین روز مسابقات جهانی کارگران

سقوط ملی پوشان تنیس روی میز ایران در رنکینگ جهانی

تنیسور ۱۵ ساله شگفتی ساز شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از انتخابات فدراسیون‌های ورزشی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.