سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار منطقه ثامن مشهد؛

آذین‎بندی معابر تا برپایی جشن ها و گلباران حرم مطهررضوی

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: همزمان با فرارسیدن ایام میلاد حضرت امام رضا(ع) اقداماتی متناسب با افزایش حضور زائران و مسافران بارگاه مطهررضوی شهرداری منطقه ثامن تمهیدات ویژه را در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن  مشهد گفت: امسال در راستای مردم محور کردن اقدامات در دهه کرامت و پرهیز از موازی کاری و منسجم بودن فعالیت‎های ویژه این ایام شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی و سپاه استان نسبت به تشکیل ستاد گرامی داشت دهه کرامت اقدام کردند تا با همکاری تشکل‎های مردمی و هیئات مذهبی نسبت به آماده سازی شهر متناسب با این ایام اقدام نمایند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد و همچنین برنامه ریزی های ویژه منطقه، همزمان با آغاز دهه کرامت تمامی خیابان های اصلی منتهی به حرم مطهر رضوی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن، با نصب بالغ بر ۲۰ هزار مترطول ریسه رنگی، ۶۰۰ بیرق و ۴۰چ پارچه الوان ستونی آذین بندی شده است.

 

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: المان نوری ویژه ای با شعار «دهه کرامت مبارک» طراحی و در میدان بیت المقدس نصب شده و علاوه بر آن ۵ المان نوری دیگر در سطح خیابان های منطقه نیز همزمان با شب های دهه کرامت روشن خواهند بود.

 

نعمتی افزود: گروه های سرود آئینی در طول این دهه در 4 محور اصلی پیرامون حرم مطهر، تحت عنوان پاتوق های سرود، به اجرای اشعار آینی و نغمه های زیبای مدیحه سرایی در وصف و ثنای امام مهربانی ها خواهند پرداخت.

 

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: اکران نقاشی دیواری یا امام رضا(ع) به مساحت ۲۲۰ مترمربع در حاشیه بولوار شهید حاجی حسنی کارگر ۷، جشن جمعه های با نشاط در فضاهای عمومی و تورهای گردشگری در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی و همچنین جشنواره شهر شاد با مشارکت مناطق ۶و۷و ثامن در کمپ زائرپذیر غدیر از جمله دیگر اقدامات ویژه این ایام می باشد.

 

انتهای پیام//ا.آ

 

اکران نقاشی دیواری به مساحت 220 متر مربع به مناسب ولادت امام هشتم(ع)

برچسب ها: شهرداری ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.