سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش رایگان در مراکز فنی حرفه‌ای برای افراد جویای کار

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:مراکز فنی حرفه‌ای استان با هماهنگی سپاه ثارالله آموزش‌های رایگان به افراد جویای کار می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز در نشست بسیجیان شهرستان ریگان گفت: مراکز فنی حرفه‌ای استان با هماهنگی سپاه ثارالله آموزش‌های رایگان به افراد جویای کار می‌دهند و در پایان دوره نیز گواهینامه‌های درجه یک تا سه مهارت به افراد ارائه خواهد شد.

وی بیان داشت: این آموزش‌ها در زمینه برق کاری، جوش کاری، صافکاری وکشاورزی و... است که در تمامی مراکز فنی حرفه‌ای ارائه خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه آن چیزی که جامعه ما به آن نیاز دارد بحث اشتغال است ابراز کرد: باید حرکت‌های عظیم ومنسجمی در زمینه اشتغال در این شهرستان صورت گیرد.

ابوحمزه عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که می‌توانند نقش به سزایی در زمینه اشتغال در روستا‌ها ایفا نماید راه اندازی کارگا‌های زود بازده در همه محلات وروستا‌ها است.

وی بیان داشت در شهرستان ریگان ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد که که با این همه ظرفیت نباید ریگان دچار عقب ماندگی باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی که معظم له فرمودند یکی از موارد آن ایجاد کارگا‌های زودبازده است بیان داشت:اگر می‌خواهیدمشکلات برطرف شوند باید روی پای خود بایستیم.

ابو حمزه بیان داشت: اهل تسنن وتشیع در این شهرستان همت کنند وکارگا‌های اشتغال زا برای خود کفایی ایجاد کنند.

وی درادامه با اشاره به اینکه زمینه ازدواج را برای جوانان فراهم آورید بیان داشت: خانواد‌ها از تجملات دوری کنند تا ازدواج‌هایی آسان برای جوانان رقم بخورد.

فرمانده سپاه ثارالله استان عنوان کرد: سپاه پاسدران ،نیروی انتظامی، اداره اطلاعات ودستگاه قضا وسران طوایف وریش سفیدان باید به گونه‌ای حرکت کنیم که یک امنیت پایدار را در سطح شهرستان جاری شود.

ابوحمزه در ادامه به فضای مجازی اشاره نمود وابراز کرد: فضای مجازی دو رو دارد که یک جنبه منفی ویک جنبه مثبت دارد که می‌توان از جنبه مثبت آن در زمینه‌های تحقیقاتی پژوهشی علمی ومذهبی و.. استفاده کرد.

وی با اشاره به انتخابات بیان داشت : مردم ملاک‌ها ومعیار‌های فرد اصلح را در اولویت انتخاب خود قرار دهند.

فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه عده‌ای اعلام نمودند سپاه ما را برای انتخابات تائید نموده است بیان داشت : سپاه تا کنون در این زمینه هیچ کس را تایید ننموده است، چون ما متولی تائید نیستیم.

ابوحمزه گفت: نماینده‌ای به مجلس برود که درد مردم را بفهمد ومشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام/ی

نماینده‌ای به مجلس برود که درد مردم را بفهمد

برچسب ها: سپاه ، فرهنگیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.