سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند ترویج و تبیین است

سرهنگ حمید دامغانی با بیان اینکه باید از ظرفیت فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب به‌کارگیری شود گفت : فرهنگ عفاف و حجاب بیش از این‌ها نیازمند توجه و ترویج و تبیین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حمید دامغانی در نخستین نشست عفاف و حجاب استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ عفاف و حجاب نیازمند توجه و ترویج و تبیین است گفت : هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند در راستای ترویج و تبیین حجاب و عفاف در استان با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی، نصب بنر نقش ایفا کنند.

وی با تأکید بر تبیین اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی افزود : حجاب و عفاف فریضه‌ای دینی است که ضامن امنیت اجتماعی و روانی است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد : یکی از مهم‌ترین هجمه‌های دشمنان متوجه تضعیف فرهنگ‌ حجاب و عفاف در جوامع اسلامی و ترویج بی‌بندوباری، بی‌حجابی و بدحجابی است.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نیز در این نشست گفت : کمرنگ کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه به‌ویژه در میان نسل جوان و‌ نوجوان امروز از حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان بوده و هست.

وی با بیان اینکه اخلاق و توجه به رعایت آن از دستورات مسلم اسلام است گفت: ارزش‌ها و آرمان‌های جامعه اسلامی باید حفظ شود و لازم است در این حوزه با هنجارشکنان برخورد شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان یکی از شیوه‌های برخورد با هنجارشکنان در حوزه اخلاقیات و حجاب و عفاف را استفاده از شیوه تذکر لسانی با زبانی نرم و محبت‌آمیز عنوان کرد که این شیوه در اسلام مورد تأکید واقع‌ شده است.

انتهای پیام / ر

نخستین نشست عفاف و حجاب استان سمنان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.