سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

#کنکور/ مرور خاطرات تلخ و شیرین کنکور سراسری توسط کاربران

همزمان با برگزاری کنکور سراسری ۹۸ کاربران فضای مجازی با انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی خاطرات تلخ و شیرین خود از دوران کنکور را مرور کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزشمار کنکور سراسری، آزمونی که بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور محسوب می‌شود به پایان می‌رسد و داوطلبان این روز‌ها حال‌وهوای خاصی را تجربه می‌کنند. شاید احوال این ساعت‌های آن‌ها که ممکن است برایشان دشوار و طاقت‌فرسا نیز باشد، پس از سال‌ها به بهترین خاطراتشان تبدیل شود؛ اما تجربه‌های روز‌های زندگی بعد از موفقیت در کنکور به خاطره‌ای شیرین برای آن‌ها تبدیل شود و در تمام طول زندگی از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

کاربران فضای مجازی نیز در ساعت‌های آخر روزشمار کنکور سال ۹۸، هشتگ #کنکور را در شبکه‌های اجتماعی داغ کردند و خاطرات تلخ و شیرین روزهای سخت کنکور را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

گفتنی است؛ رقابت داوطلبان در کنکور سراسری ۹۸ صبح امروز پنجشنبه ۱۳ تیرماه ۹۸ با برگزاری آزمون گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی و رقابت بیش از ۴۴۶ هزار نفر در سراسر کشور به پایان رسید. در کنکور سراسری سال ۹۸ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب برای رشته‌های تحصیلی با آزمون کنکور سراسری سال ۹۸ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۶۴ هزار و ۲۴۱ نفر در گروه ریاضی و فنی و تعداد ۲۸۲ هزار و ۳۰۶ نفر در گروه علوم انسانی شرکت کرده‌اند. در مجموع تعداد ۴۴۶ هزار و ۵۷۴ داوطلب به در این دوره از کنکور سراسری پرداختند.

در ادامه تعدادی از پست‌های کاربران فضای مجازی را در این خصوص مشاهده می‌کنید.

 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
اقا من از الان سردرد دارم.
واسم دعا کنید.
هی ب رو خودم نمیارم نمیشه