سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارج نهادن به جایگاه والا شهدا نباید لحظه‌ای فراموش شود

مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان مصطفی رحیمیان، مسئول امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در جمع خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، تکریم خانواده شهدا را تکلیفی دینی و الهی عنوان کرد و گفت: ارج نهادن به جایگاه والا و پاسداری از خون شهدا نباید برای لحظه‌ای فراموش شود.

وی افزود: ایستادگی شهدا و شهامت آن‌ها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است.

رحیمیان ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و تجلیل از مقام این عزیزان کمترین کاری است که از انجام می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه جانبازان و ایثارگران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به گردن ما حق زیادی دارند، ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

در این برنامه ضمن دیدار با ناصر زارعی و ابوطالب لطفی از رزمندگان جانباز و خانواده شهید اسمعلی ونایی، با اهداء لوح و هدیه از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و همچنین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از این عزیزان قدردانی شد.

انتهای پیام/ د

قدردانی از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان راهداری همدان

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.