سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۹ هزار ویژه برنامه دهه کرامت در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی گفت: ۹ هزار ویژه برنامه فرهنگی دهه کرامت از امروز ۱۳ تیر ماه در سطح این استان آغاز شده و درحال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی گفت: سیاست اصلی مسئولان خراسان رضوی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت مردمی شدن آن‌ها است و به همین دلیل همه اقشار جامعه در قالب ۱۲ کمیته تخصصی ستاد هماهنگی استانی ویژه برنامه‌های دهه کرامت مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه هدف برنامه‌های دهه کرامت الگوسازی، ارائه و ترویج فراگیر درس‌های واقعی و عملی از سیره امام رضا (ع) است، ادامه داد: در شرایطی که تهاجم فرهنگی استکبار یافته، بیش از همیشه نیازمند گسترش آموزه‌های پیشوایان دین مبین اسلام در میان همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان بدون هرگونه افراط و تفریط هستیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای ۳۰ عنوان برنامه در همین چارچوب توسط کمیته محتوایی آستان قدس رضوی، گفت: کمیته تبلیغات شهری دهه کرامت نیز امسال ۲۰ عنوان ویژه برنامه را طراحی کرده که هم اکنون در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی در حال برگزاری هستند.

رزم حسینی افزود: بر این اساس کمیته‌های دوازده گانه دهه کرامت جشن‌های این برنامه فرهنگی گسترده را در تمام نقاط خراسان رضوی با هدف ترویج سیره عملی امام رضا (ع) برپا کرده اند تا آحاد جامعه بتوانند در زندگی فردی و اجتماعی به آن‌ها عمل کنند.

وی تصریح کرد: تمامی دست اندرکاران برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت می‌بایست ابعاد جامع سیره ارزشمند عملی حضرت امام رضا (ع) و خواهر گرامی آن امام همام، حضرت معصومه(س) را به منظور اعتلا و رشد فرهنگی همه اقشار جامعه به خصوص نسل جوان بازگو کنند تا همگان بیش از پیش با این آموزه‌ های نجاتبخش آشنا شوند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به مشارکت ارکان حکومتی در برپایی و اجرای جشن‌های دهه کرامت، گفت: عملکرد همه نهاد‌ها دست اندرکار در این حوزه از سوی کمیته ارزیابی برای یافتن نقاط ضعف و قوت آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دهه کرامت امسال از پنجشنبه ۱۳ تیر ماه مصادف با نخستین روز ذی‌القعده همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه و روز دختر تا ۳۲ تیر ماه سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با شعار "خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع) " با محوریت آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام//ع.م

اجرای ۹ هزار ویژه برنامه دهه کرامت در خراسان رضوی آغاز شد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.