سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف سه دستگاه اتوبوس حامل کالا‌های قاچاق میلیاردی در زنجان

فرمانده انتظامی استان زنجان از توقف سه دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق در شهرستان ایجرود خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: در راستای تحقق رونق تولید و اهداف اقتصاد مقاومتی ماموران انتظامی شهرستان ایجرود مبارزه با قاچاق را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: در همین راستا طی ۲۴ ساعت گذشته با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ایجرود طرح شناسایی، کنترل و کشف کالا‌های قاچاق در محور‌های مواصلاتی این شهرستان اجرا و ماموران موفق شدند با اجرای این طرح سه دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

سردار جهانبخش با اعلام اینکه در برخی موارد قاچاقچیان از خودرو‌های عمومی و مسافر بر برای حمل و قاچاق کالا‌ها استفاده می‌کنند،گفت: ماموران در بازرسی از این سه دستگاه اتوبوس در محور " بیجار – زنجان " انواع کالا‌های قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: در این بازرسی دو هزار ۳۸۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۵۶۰ ثوب البسه، ۷۲ دستگاه چراغ قوه الکتریکی، ۱۲۰ دستگاه لیزر، ۵ پیک نیک کوهنوردی، ۵ دوربین شکاری ۴ جارو برقی، ۴ دستگاه آبمیوه گیری، ۸ دستگاه لوازم آشپزخانه و ۱۰ دستگاه اتو برقی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است اظهار داشت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر شد که اقدامات قانونی در حال انجام است.
 
انتهای پیام/ن

 

کشف کالای قاچاق در زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.