سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۵۵۰ میلیون ریال کالا به سیل زدگان خراسان شمالی

حوزه علمیه معادل ۵۵۰ میلیون ریال کالا و لوازم زندگی به خانوار‌های سیل زده نیازمند خراسان شمالی اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: این کالا‌ها بین ۳۲۰ خانوار سیل زده خراسان شمالی در شهرستان‌های مختلف در حال توزیع است.

الهی راد از آغاز فعالیت بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی برای بازسازی واحد‌های خسارت‌دیده از سیل و بارندگی از ۱۳ تیرماه امسال خبر داد و گفت: در مرحله اول، تکمیل و بازسازی ۳۵۰ واحد مسکونی آسیب‌دیده از سیل و بارندگی به بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس تفاهم‌نامه کمیته امداد با سپاه خراسان شمالی امسال ۷۵۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساکن در مناطق محروم و روستایی ساخته می‌شود گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان شهر راز، ۱۵۰ واحد ویژه مددجویان جرگلان، ۲۰ واحد نیز در مانه و سملقان و ۸۰ واحد در دیگر شهرستان‌های استان ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین از ورود گروه جهادی دبیرستان مفید تهران برای ساخت واحد‌های آسیب‌دیده مددجویان به شهر لوجلی شیروان خبر داد و گفت: این گروه جهادی نیز به مدت ۱۰ روز در این شهرستان کار ساخت واحد‌های مسکونی مددجویان محروم را بر عهده خواهد داشت.

هم اکنون ۳۳ هزار خانواده با جمعیت ۵۳ هزار نفر در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

انتهای پیام/م

اهدای ۵۵۰ میلیون ریال کالا به سیل زدگان خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.