وی با اشاره به این مطلب افزود: با بررسی بازارهای بالقوه استان و توجه ویژه به کسب و کارهای نوپای فیزیکی و الکترونیکی در عرصه اقتصاد دیجیتالی و به طور خاص بخشهای تولیدی، ارایه خدمات نوین پستی در استان را گسترش دادیم.
باقری منش با تاکید بر اینکه این خدمات در راستای نیاز مشتریان در دو سطح باجهای و قراردادی توسعه یافته است، گفت: از دیگر عوامل اثرگذار در رشد ترافیک امسال، انعقاد قراردادهای جدید ارایه خدمات نیابتی است.
او تصریح کرد: این قراردادها شامل توزیع قبوض عوارض نوسازی شهرداریهای هشت گانه، توزیع ابلاغیههای اوراق مالیاتی، توزیع اخطاریههای بانکهای خصوصی و دولتی و همچنین توسعه همکاری با بخشهای خصوصی از جمله تولیدکنندگان کفش و لوازم خانگی است.
وی اظهار داشت: تقویت واحد بازاریابی و ارتقا آن به اداره بازاریابی و توسعه کسب و کار و تغییر رویکرد این اداره در خصوص جذب بازار با گسترش تفکر بازاریابی در بین تمامی کارکنان از دیگر عوامل موثر در توسعه کسب و کار پست استان قم است.
مدیر کل پست قم افزود: این تغییر رویکرد با در پیش گرفتن شعار «هر همکار یک بازاریاب» عملیاتی شده و تاکنون نتایج مطلوبی نیز به دست آمده است.
به گفته وی، احصا فعالیت شرکتهای استارت آپی در استان، حضور در مجامع و همایشهای مرتبط با این شرکتها و برقراری ارتباط مؤثر موجب شده است تا تعاملات بیشتری با این کسب و کارهای نوپا انجام شود.
باقری منش همکاری با شرکت استارت آپی «با سلام» را از جمله اقدامات موثر در این زمینه عنوان کرد.
او همکاری با مراکز فرهنگی و حوزوی و ارسال کتاب و مجلات این مراکز از طریق پست لجستیک و همچنین ثبت نام مؤدیان مالیاتی به خصوص جامعه پزشکی استان را از دیگر اقدامات مثبت پست قم در زمینه رشد ترافیک دانست.
انتهای پیام/