سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چند خبر از کمیته امداد

رییس کمیته امداد سرپل ذهاب خواستار همراهی و تعامل هرچه بیشتر بخشداری با امداد در زمینه مختلف کاری شدند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حیدربهرامی رییس کمیته امداد سرپل ذهاب در دیدار با بخشدار مرکزی شهرستان خواستار همراهی و تعامل هرچه بیشتر بخشداری با امداد در زمینه مختلف کاری شدند.

محمد شریفی بخشدار مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات ماندگار و سازنده کمیته امداد در زمان زلزله پس از ان و بازسازی منازل مددجویان بیان کرد امداد کارنامه‌ای درخشان از خود بجای گذاشت که باید الگویی برای دیگران باشد و امداد ثابت کرد نهادی انقلابی و جهادی است.

وی بیان کرد :روز بروز بر اعتماد مردم به این نهاد انقلابی بیشتر می‌شود و بخشداری آماده هر گونه کمک و مساعدتی در راستایی کمک به خانوار ها‌ی تحت حمایت امداد می‌باشد.

مراسم افتتاحیه کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دوکرمانشاه

ابراهیمی معاون حمایت اداره کمیتخ امداد، پربار کردن اوقات فراغت دانش آموزان با فعالیت‌های آموزشی و پرورشی و تفریحی را از اهداف فعالیت‌های کانون تابستانی بر شمرد و از دانش آموزان و اولیاء دانش آموزان تقاضا کرد تا بصورت کامل از برنامه‌های کانون ولایت که بصورت رایگان در اختیار مددجویان عزیز قرار میگیرد استفاده لازم را ببرند.

وی گفت : اجرای برنامه‌های کانون شامل: قرآن و احکام اسلامی، نقاشی سیاه قلم، عروسک سازی، گیوه بافی منبت کاری، خوش‌نویسی، قصه‌گویی، نمایش فیلم، شعر و داستان، .. و همچنین برگزاری اردو‌های یکروزه می‌باشد

همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اعتیاد در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرپل ذهاب

حیدر بهرامی رئیس کمیته امداد امام خمینی سرپل ذهاب گفت: در راستای اهداف و برنامه‌های فرهنگی همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (اعتیاد) با شرکت ۱۰۰ نفر از مددجویان و اعضای کانون فرهنگی تربیتی ولایت با کارشناسی از نیروی انتظامی برگزار گردید.

وی افزود: این همایش که به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار گردید سرهنگ مرادیان رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی سرپل ذهاب نکاتی درخصوص راهکاری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ارائه کردند و در حاشیه این همایش نمایشگاه عکس دایرگردیدکه مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت

برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پاوه

لقمان انفرادی رییس کمیته امداد پاوه گفت: با همکاری و تعامل با شبکه بهداشت پاوه کارگاه پیشگیری از اعتیاد و نمایشگاه عکس در محل کانون فرهنگی این اداره با حضور ۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت بر گزار گردید.

وی افزود: مدرس این کارگاه از طرف شبکه بهداشت پاوه و به صورت رایگان در کلاس حضور داشتند .

 

 

انتهای پیام/د

تعامل هرچه بیشتر بخشداری با امداد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.