سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

زائران خانه خدا با کدام نرخ، دلار دریافت می‌کنند؟

پرداخت ارز مسافرتی به زائران خانه خدا از امروز آغاز شده است و متقاضیان می‌توانند برای دریافت ۲۰۰ دلار به ازای هر فرد اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز بانک ملی به عنوان متولی ارائه ارز به مسافران حج تمتع اعلام کرد که مدیران کاروان و یا افراد با در دست داشتن مدارک شناسایی می توانند برای دریافت ۲۰۰ دلار آمریکا به ازای هر فرد، به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه کنند.

گفته می شود که حاجیان سال قبل هم همین میزان ارز دریافت می کردند. نکته قابل توجه اینجاست که بانک ملی تاکید می کند زائران برای دریافت ارز باید با کارت ملی هوشمند یا شناسنامه به شعب مراجعه کنند البته در این بین استثنائی هم موجود است که در صورتی که مدیر کاروان توسط سازمان حج و زیارت به طور رسمی  به عنوان نماینده زائران به بانک معرفی شده باشد، پرداخت ارز زائران مربوط به کاروان تحت تسلط این شخص با ارائه اسناد و مدارک الزامی ممکن است در نتیجه قطعا امکانی برای سودجویی وجود نخواهد داشت.

یک منبع آگاه در بانک ملی در گفت و گو با خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از جزئیات قیمت دلاری که در اختیار زائران خانه خدا قرار می‌گیرد خبر داد و گفت: قرار است زائران خانه خدا دلار را با نرخ ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان دریافت کنند که تا حدودی کمتر از نرخ صرافی هاست.

انتهای پیام/

برچسب ها: دلار ، بانک مرکزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۱۲ ۱۴ تير ۱۳۹۸
از نرخ آزاد هم ۵۰۰ربال گرانتر میدن
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۳ تير ۱۳۹۸
حج کمک به نیازمندان است
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۳ تير ۱۳۹۸
چرا دلار مگه پول عربستان دلاره
مرادی
۰۸:۵۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
پول ندارید حج نرید
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۳ تير ۱۳۹۸
حاجیا درسته آرزتونه دیدن کعبه ولی خدایی اشخاصی مثه من هستن که نیاز به کمک دارند. من مستأجرم نمی گم پولتون و بدین می تونین پولتون و به شکل قرض الحسنه حداقل به من و امثال من بدین تا کمکی بشه
l
۰۲:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۸
واقعا خسته نباشید
ehsan
۰۱:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۸
یعنی
باید با ارز ازاد برن حج
ناشناس
۰۰:۵۶ ۱۳ تير ۱۳۹۸
باید با مالیات حج بروند