سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد فرصت‌هایی در راستای کاهش اصطکاک

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه مسیر توسعه استان مقداری دارای اصطکاک است، گفت : ایجاد فرصت‌هایی در راستای کاهش این اصطکاک و سرعت دادن به توسعه در دستور کار مدیریت استان است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ما برای معرفی استان و سرعت بخشیدن به روند توسعه آن چهار برنامه مهم و بزرگ را طراحی و در دست اجرا داریم که بخشی از آن اجرا شده است.

وی تبدیل کرمانشاه به کلانشهر، قرار گرفتن نام کرمانشاه در زمره مناطق جنگی، برگزاری جشنواره ملی پویانمایی و میزبانی کرمانشاه در رویداد سال ۲۰۲۰ گردشگری روستایی را چهار طرح مهم و بزرگ استان برای هموار کردن مسیر توسعه کرمانشاه ذکر کرد.

وی اظهار داشت : باید این واقعیت را قبول کنیم که نسبت به استان‌های دیگر و حتی استان‌های همجوار سرعت توسعه استان کرمانشاه بنا به دلایلی کم بوده و اکنون همه باید تلاش کنیم به این روند سرعت ببخشیم.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه در ادامه گفت: یکی از کار‌هایی که مدیریت استان باید انجام می‌داد این بود که باید یک فرصت‌هایی را ایجاد می‌کردیم یعنی تولید یک فرصت‌هایی می‌کردیم که مردم و مدیران بتوانند از این فرصت‌ها در راستای معرفی تمام ابعاد و بخش‌های استان کرمانشاه استفاده کنند.

وی تبدیل کرمانشاه به کلانشهر را اقدامی مهم در راستای هموار کردن مسیر توسعه استان و سرعت بخشیدن به آن دانست و افزود: این اقدام از نظر ما یک فرصت است و کلانشهر شدن کرمانشاه می‌تواند یک ارزش افزوده برای همه شهروندان ایجاد کند و طبیعتاً از نظر ما یک مقداری از موانع سر راه سرمایه گذاری و توسعه با این اقدام برطرف می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این چهار برنامه‌ای که در استان در راستای سرعت بخشیدن به روند توسعه طراحی کرده‌ایم نیازمند حمایت‌های رسانه‌ای است و انتظار داریم رسانه‌ها با تولید محتوا بتوانند سرعت توسعه را افزایش دهند.

وی همچنین از رسانه‌ها خواست تصاویر مثبت و خیلی خوبی از استان به کشور و دنیا معرفی کنند و نیازی هم به اغراق کردن نیست و با انعکاس تصاویری مبتنی بر واقعیت‌هایی که در کرمانشاه وجود دارد می‌شود چهره زیبای این استان را به دنیا معرفی کرد.

تشویق کردن مردم به مشارکت در برنامه‌ها دیگر خواسته استاندار کرمانشاه از رسانه‌ها بود و تاکید کرد که ما برای موفقیت در اجرای برنامه‌ها نیازمند همراهی و مشارکت فعالانه مردم هستیم.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به حضور حدود ۲۱ ماهی خود در کسوت استاندار کرمانشاه گفت: در این مدت شاهد تلاش رسانه‌های استان برای توسعه هستم و از این بابت قدردان فعالیت‌های آنان هستیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که کرمانشاه را سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی نامیدند: گفت: کرمانشاه زیبایی‌های فراوانی دارد که این چهره زیبا را می‌توان به شکل‌های مختلف استنباط کرد و هرکسی از یک دید به آن بنگرد.

وی استقامت و مقاومت مردم، ۱۰ هزار شهید والامقام، ۴ هزار و ۲۰۰ اثر تاریخی که نشان دهنده تمدن این سرزمین است، موسیقی فاخر و ارزشمند و گرانبها، اکوتورسیم و اقلیم چهار فصل را از جمله استنباط‌هایی دانست که می‌توان از این چهره زیبا کرد.

وی به ظرفیت‌ها و استعداد‌های فراوان استان در بخش‌های مختلف نیز اشاره کرد و گفت: غبار کاذبی روی این ظرفیت‌های بسیار ارزشمند کرمانشاه را گرفته که باید به کمک رسانه‌ها آن را از بین ببریم.

 

 

انتهای پیام/د

معرفی استان و سرعت بخشیدن به روند توسعه

 

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.