سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود سواد رسانه‌ای جامعه اولویت مهم بسیج رسانه است

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر گفت: بهبود سواد رسانه‌ای جامعه یکی از برنامه‌های مهم این نهاد است که تلاش می‌کنیم با تولید محتواهای رسانه‌ای به آن دست یابیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد نجفی ظهر امروز در نشست مدیران و فرهیختگان عرصه رسانه با امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش مهم این نهاد در عرصه‌های گوناگون افزود: بسیج رسانه استان بوشهر با مشارکت خبرنگاران بسیجی در راستای اهداف تدوین شده گام برمی‌دارد.

وی با اشاره به برنامه تدوین شدن امسال افزود: پنجمین جشنواره رسانه ابوذر امسال با ارائه آثار برتر اصحاب رسانه در بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر با قدردانی از خدمات اصحاب رسانه استان تصریح کرد: خدمات ارزنده خبرنگاران در ۱۷ مرداد روز خبرنگار تجلیل می‌شود که در این راستا ویژه برنامه‌ای تدوین شده است.

نجفی با تاکید بر ترویج فرهنگ مطالبه‌گری بیان کرد: ترویج فرهنگ مطالبه‌گری از رسالت خبرنگاران است که در این راستا مطالبه‌گری در عرصه خدمات آبرسانی و برقرسانی سال گذشته مورد توجه قرار گرفت و از آثار برتر رسانه‌ها در حوزه آب و برق در جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر تجلیل شد.

وی، از برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا بسیج رسانه در هرچه باشکوه برگزار شدن این کنگره ملی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند و در این عرصه کمیته اطلاع رسانی مکتوب و فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرده است.

رئیس بسیج رسانه استان بوشهر با گرامیداشت دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب افزود: در برگزاری این آیین‌ها بسیج رسانه نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد و آموزش‌های عمومی و تخصصی ویژه اصحاب رسانه مورد توجه قرار دارد.

نجفی تولید آثار رسانه‌ای را از برنامه‌های مهم بسیج رسانه دانست و با تبریک روز قلم عنوان کرد: حرکت در مسیر افزایش سواد رسانه‌ای در  جامعه یکی از اهداف مهم توسعه تولیدات در بسیج رسانه است.

انتهای پیام/ م

کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر برگزار می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.