سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به کارگیری تمام توان و ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری رویداد مهم و ملی انتخابات

فرماندار قصرشیرین گفت : تمام توان و ظرفیت‌های شهرستان را برای برگزاری رویداد مهم و ملی انتخابات پیش روی امسال برای حضور پرشور مردم به کار می‌گیریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین در جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی قصرشیرین گفت : این شهرستان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب و چندین بخش است از این رو باید با تلاشی مضاعف در این راستا کار کنیم تا انتخاباتی در شان نظام برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان قصرشیرین گفت : این شهرستان دارای ۲ مرز رسمی است که ۵۰ درصد صادرات غیرنفتی به کشور عراق را به خود اختصاص داده و ظرفیت‌های بزرگی برای رونق تولید در استان و کشور دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبه‌های به حق مردم بازگشایی مرز رسمی خسروی است، گفت: این مرز بین المللی از دیرباز مسیر تردد زوار عتبات عالیات بوده و امید است امسال در سایه باز شدن این مرز رونق دوباره به شهرستان باز شود و کل استان از منافع آن بهره‌مند شود.

فرماندار قصرشیرین با تبریک روز دهیار اضافه کرد: دهیاران بی ادعا به عنوان نمایندگان دولت خدمتگزاران بی ادعا و پل ارتباطی و نماینده دولت و مردم هستند.

تاتار ادامه داد: دهیاری منشا تجلی اراده مردمی برای خدمت است و دهیاران بازوی شورا‌های اسلامی هستند.

وی افزود: قصرشیرین نقشی ممتاز در غرب کشور دارد و یک شهرستان راهبردی برای ما است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه نیز در این جلسه گفت: در خصوص بازگشایی مرز خسروی مجموعه استان کرمانشاه و جمهوری اسلامی این آمادگی را دارد و مشکل از سوی طرف عراقی است و امید است امسال شاهد بازگشایی این مرز و رونق بیشتر شهرستان و استان باشیم.

بهرام سلیمانی اظهار داشت: در زلزله آبان ۹۶ در مجموع ۱۰۶ هزار و ۵۰۵ واحد تخریبی و تعمیری دچار آسیب شد که اکنون شاهد بازسازی حجم بالایی از خرابی‌ها هستیم که تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار متر مربع شهری و سه میلیون و ۳۳۰ هزار متر مربع روستایی ساخته شده است؛ و‌ی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز دهیار، گفت: هیچ سمی خطرناک‌تر از تزریق ناامیدی در جامعه نیست از این رو باید خدمات دولت و نظام در سطح جامعه اطلاع رسانی شود.

سلیمانی افزود: در این برهه حساس استکبار قصد دارد نظام را ناکارآمد نشان دهد از این رو باید با حفظ وحدت و انسجام در جامعه برای تحقق آرمان‌های نظام تلاش کنیم.

وی گفت: برای شکل گیری و تقویت نظام اسلامی شهدای زیادی تقدیم شده که تقویت رابطه مردم و مسوولان در سایه پتانسیل گفتگو یک ضرورت است.

وی افزود: همچنین تعامل مسؤلان باهم بسیار حائز اهمیت، زیرا مردم همه مسؤلان سه قوه و نیرو‌های نظامی را ارکان نظام می‌دانند و نباید تفاوت سلیقه‌ها و اختلاف در سطح جامعه نمود داشته باشد.

در پایان این جلسه از خدمات حجت الله فتاحی بخشدار سابق قدردانی و حمید ابوالفتحی به عنوان بخشدار جدید مرکزی قصرشیرین منصوب شد.

 

 

انتهای پیام/د

تلاشی مضاعف برای برگزاری انتخاباتی در شان نظام

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.