سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای نشاط اجتماعی با محوریت مردم محقق می‌شود

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ارتقای نشاط اجتماعی با محوریت مردم در استان محقق می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جعفر مردانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست کارگروه نشاط اجتماعی، با بیان اینکه نشاط در جامعه خودجوش و مردمی است، گفت: نباید این موضوع به صورت رسمی و دولتی مطرح شود و مشارکت مردم در این امر بسیار مهم و موثر است.

وی افزود: از آنجا که انسان موجودی کمال گراست و در نهایت باید به تعالی برسد از برنامه‌هایی در همین راستا پیروی می‌کند.

مردانی ادامه داد: این کمال گرایی برای رسیدن به تعالی است که انسان را به آرامش می‌رساند از همین رو باید زمینه‌های نشاط در جامعه فراهم شود.

وی، با بیان اینکه مقوله نشاط اجتماعی یک بعدی و دو بعدی نیست و با روح انسان سروکار دارد، تصریح کرد: از همین رو نمی‌توان فقط یک عامل مانند اقتصاد را به عنوان عامل نشاط معرفی کرد یا اینکه عنوان کرد که فقر لزوماً موجب بی نشاطی در جامعه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: دستگاه‌های عضو کارگروه علاوه بر ارائه برنامه‌های مدون در خصوص ارتقای نشاط اجتماعی باید همراهی و همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

مردانی اظهار داشت: یکی از راه‌هایی که می‌توانیم این شرایط را تغییر دهیم استفاده از فناوری است که سازوکار آن در دراز مدت فراهم می‌شود.

وی با تأکید بر تلاش رسانه‌ها در امیدآفرینی و نشاط بخشی به جامعه، افزود: صدا و سیما می‌تواند در این میان نقش مهمی ایفا کند.

انتهای پیام/خ

نشست کارگروه نشاط اجتماعی برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.