سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محسنی بندپی خبر داد

جا به جایی محل دفن پسماندها در آرادکوه در دستور کار استانداری تهران

استاندار تهران از جابه جایی محل دفن پسماندهای آرادکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اظهار کرد: مشکل تداخل حریم در بخش احمدآباد را از طریق ابلاغ نقشه سال ۹۰ این بخش به شورای عالی معماری و شهرسازی برطرف می‌کنیم.

وی افزود: طرح‌های مخصوص کمربندی و بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی مصوبات سفر را دارند و ۱۰۰ درصد اعتبارات تخصیص یافته و نیاز به تخصیص اعتبار مجدد نیست.

محسنی بندپی گفت: در خصوص تکمیل مترو اسلامشهر فراتر از توان استانداری مشکلات را پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: در خصوص اصلاح قانون استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر تهران کار‌ها را به صورت آرام و تخصصی و کارشناسی پیش می‌بریم.

استاندار تهران گفت: در خصوص ری با مشکلات بنیادین زیست محیطی که در چند سال آینده به تهدید تبدیل شوند، روبرو هستیم.

وی افزود: جابه جایی و دفن زباله در آرادکوه که تا به امروز به اشتباه صورت می‌گرفت و انتقال پسماند‌های آن در دستور کار داریم.

محسنی بندپی گفت: در خصوص بوی نامطبوع در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) مقرر شد تا به واحد‌های صنعتی مستقر در این مسیر برای ایجاد تصفیه خانه تسهیلات داده شود.

وی ادامه داد: شهرستان قیامدشت به طور قانونی در حوزه استحفاظی شهرستان ری قرار دارد و هرگونه مداخله و اخذ عوارض از قیامدشت توسط شهرداری خلاف قانون است.

استاندار تهران تصریح کرذ: بسیاری از مشکلات شهر تهران و استان به واسطه حضور اتباع خارجی است که عملا تهدید امنیتی و اجتماعی را به دنبال دارد.

وی افزوذ: در پردیس عمدتا با مشکلات زیربنایی و فضا‌های فرهنگی روبرو هستیم.

محسنی بندپی گفت: در خصوص سکونتگاه‌های غیر رسمی و حاشیه‌ای در پردیس به ویژه اوزون تپه باید معاونت عمرانی استانداری وارد عمل شود.

وی تصریح کرد: شرکت گاز استان تهران موظف به تهیه گزارش از روستا‌های فاقد گاز در شهرستان‌های ری و پردیس و ارائه به استانداری است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.