سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه مسئولان فوتبالی و معاون وزیر ورزش؛

تاکید مجدد روی آغاز نشدن لیگ برتر تا زمان رفع نواقص ورزشگاه ها

مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در جلسه با معاون وزیر ورزش روی آغاز نشدن رقابت های لیگ برتر تا زمان رفع نواقض ورزشگاه ها تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ صبح امروز(چهارشنبه) نشستی را با محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای این وزارت خانه برگزار کردند تا راهکارهای برگزاری نوزدهمین دوره لیگ برتر را مورد بررسی قرار بدهند.

در این جلسه که مدیرانی همچون ابراهیم شکوری(سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال) حیدر بهاروند(رئیس سازمان لیگ) و سعید فتاحی(مدیر مسابقات سازمان لیگ) حضور داشتند، درباره آخرین وضعیت ورزشگاه های لیگ برتری و تجهیز آن‌ها به زیرساخت های مورد تاکید فدراسیون فوتبال مانند بحث فروش بلیت الکترونیکی، گیت های بازرسی، مجزا سازی مسیر رفت و آمد هواداران تیم میزبان و میهمان و همچنین سیستم VAR بحث و تبادل نظر شد.

برخی تیم های لیگ برتری تاکنون در راستای این مورد اقدام خاصی انجام نداده اند و به همین دلیل اگر آنها ورزشگاه های خود را در زمان مقرر تجهیز نکنند فرصت میزبانی در لیگ برتر را از دست داده و باید بازی شان را در ورزشگاه مجاور برگزار کنند.

البته برخلاف اینکه مطرح شده در این جلسه روی آغاز لیگ برتر در زمان از پیش اعلام شده (۱۰ مرداد) تاکید شده است، اما مسئولان فوتبالی و وزارت ورزش همچنان اصرار دارند تا زمانی که نواقص ورزشگاه‌ها رفع نشود لیگ نوزدهم برگزار نخواهد شد.


بیشتر بخوانید:

۳ شرط سازمان لیگ برای تیم‌های حاضر در لیگ نوزدهم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.