سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه روستا‌ها دارد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه روستا‌ها داشته است، گفت : در ۲ سال اخیر برگشت افراد از شهر‌ها به روستا‌ها را شاهد بودیم که نتیجه توجه به اشتغال روستاهاست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در جشنواره مزرعه نمونه سبزی و صیفی جات روستای «چماق تپه» شهرستان سنقر و کلیایی گفت : راهبرد ما در استان کرمانشاه کمک به کسب و کار در روستاهاست تا مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان سنقر و کلیایی پتانسیل توسعه باغات، گلخانه محصولات خارج از فصل و گیاهان دارویی وجود دارد، گفت : منطقه چماق تپه و سایر مناطق شهرستان سنقر و کلیایی قابلیت باغداری و کشاورزی خوبی برای توسعه دارند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که باید با مدل و روش‌های جدید در تولید محصولات کشاورزی علاوه بر تأمین امنیت غذایی؛ بتوانیم بازار‌های جهانی رادر اختیار بگیریم.

حاتمی با اشاره به اینکه استان کرمانشاه پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی در بخش کشاورزی دارد افزود: صادرات محصولات کشاورزی می‌تواند ارزآوری برای کشور داشته باشد و این مهم وقتی محقق می‌شود که کشاورزان ما به سمت کشاورزی علمی و نوین حرکت کنند.

وی با بیان اینکه در مسیر توسعه بخش کشاورزی در کنار کشاورزان آن‌ها را حمایت می‌کنیم، گفت: از نظر انتقال مسائل تخصصی و فنی کارشناسان و مروجان کشاورزی در کنار کشاورزان خواهند بود.

حاتمی تصریح کرد: سایر حمایت‌ها در راستای توسعه تولیدات کشاورزی در قالب وام و تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

وی با تاکید بر تداوم اجرای جشنواره محصولات کشاورزی استان کرمانشاه؛ برگزاری این چنین جشنواره‌ای را در توسعه کشاورزی استان مؤثر دانست.

 

 

انتهای پیام/د

راهبرد ما در استان کمک به کسب و کار در روستاهاست

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.