سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجری: تلاش می‌کنیم بهترین تیم را راهی مسابقات کنیم/ بازیکنان خارجی فصل گذشته جایی در تیم نساجی ندارند/ با حرف زدن نمی‌توان به هدف رسید

محمدرضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بیان کرد: در ابتدا روز ورزشی نویسان را به جامعه خبرنگاران زحمتکش ورزشی تبریک می‌گویم. خبرنگاری جز مشاغل سخت به حساب می‌آید و امیدوارم قلمشان همیشه پررنگ و سرحال باشد.

اگر شرایط سخت افزاری فراهم باشد، تمرینات نساجی به قائمشهر منتقل می‌شود

سرمربی تیم نساجی مازندران در مورد انتقال تمرینات تیم نساجی مازندران از مجموعه ورزشی کارگران تهران به شهر قائمشهر بیان کرد: با توجه به اینکه در کلاس‌های فوتبالی "پرولایسنس" که در کمیته ملی المپیک برگزار می‌شد حضور داشتم، تمرینات تیم نساجی به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی کارگران تهران برگزار شد و از روز سه شنبه نیز تمرینات به قائمشهر منتقل شد. اگر از لحاظ سخت افزاری شرایط لازم برای انتقال دائم تمرینات به قائمشهر فراهم باشد، مطمئنا تیم در قائمشهر تمرین خواهد کرد.

او افزود: وقتی به عنوان سرمربی نیز به ما اعتماد می‌شود و حضور تماشاگران پرتعداد تیمی، چون نساجی را می‌بینیم، باید بتوانیم نیاز طرفداران را برطرف کنیم. این نیاز شامل کسب پیروزی و همچنین ارائه بازی دلنشین است که نیاز اصلی آن زمین مرغوب است که اگر این شرایط مهیا شود، مطمئنا تمرینات تیم در قائمشهر پیگیری خواهد شد. در این مورد باید با مدیریت باشگاه رایزنی‌هایی صورت گیرد تا در نهایت شرایط فنی تیم ارتقا پیدا کند و تیم خوبی را روانه مسابقات کنیم. فعلا تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

تلاش می‌کنیم با لک به توافق برسیم

او همچنین درباره حضور مجدد حامد لک در نساجی بیان کرد: با حامد لک شخصا صحبت کردم و صحبت‌های خوبی صورت گرفت و او نیز به ما محبت داشت. حالا قرار است در این باره با مدیریت به یک جمع بندی نهایی دست پیدا کنند. ما ۲ دروازه‌بان خوب در نساجی داریم و حالا در تلاش هستیم تا با لک به توافق برسیم و او را در تیم نگه داریم چراکه حضور لک بسیار به تیم کمک خواهد کرد.

با قاضی و عباسیان مذاکره کردیم

او به خبر حضور بازیکنانی، چون معین عباسیان و محمد قاضی در تیم نساجی واکنش نشان داد و اظهار کرد: صحبت‌های اولیه‌ای با این بازیکنان صورت گرفته است و باید دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

با حرف زدن نمی‌توانیم به اهدافمان برسیم

مهاجری در مورد هدف تیم نساجی مازندران در لیگ نوزدهم عنوان کرد: تیم نساجی کمی دیر بسته شده و از لحاظ تیمی و حضور بازیکنان باعث شد کار ما کمی سخت‌تر شود. در هر صورت کمی زود است که بخواهیم در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا حرف بزنیم. از نظر من انسان‌ها کمال طلب و جاه طلب هستند و برای بهتر شدن شرایط تلاش می‌کنند. از طرفی با حرف زدن نمی‌توان به اهداف رسید.

تلاش ما این است تا بهترین تیم را راهی مسابقات کنیم

مهاجری بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بهترین تیم را راهی مسابقات کنیم، همانطور که این موضوع مورد توجه کادر مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان قرار گرفته است. در حال حاضر در چند پست بازیکنان خوبی در اختیار داریم و در پست‌های دیگر نیز باید بازیکنان جدید را به تیم اضافه کنیم، بعد از این اتفاق می‌توانیم در مورد کسب سهمیه با یکدیگر بحث کنیم.

با بازیکنان خارجی فصل گذشته قطع همکاری می‌کنیم

بازیکنان خارجی که فصل گذشته در نساجی حضور داشتند، مربوط به فصل پیشین می‌شوند و از طرفی قراردادشان با باشگاه تمام شده است. به هر حال هر چقدر بتوانیم از بازیکنان بومی به جای خارجی‌ها بهره ببریم شرایط بهتر دنبال خواهد شد. البته گاهی این امر اجتناب ناپذیر است و باید در کنار بازیکنان ایرانی سراغ فوتبالیست‌های خارجی برویم.


بیشتر بخوانید:

بازیکن خارجی نساجی از هواداران این تیم خداحافظی کرد

جلالی تمرین تیم فوتبال نساجی را لغو کرد

دافه: من و "توتازه" مشکلی با تیم نساجی نداریم/ حضورم در قائمشهر بستگی به پیشنهاداتم دارد


انتهای پیام/

اظهارات مهاجری در مورد شرایط تیم نساجی مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.