سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان جیرفت خبر داد:

شناسایی اموال نامشروع ۲ مسئول در جیرفت

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از شناسایی و رصد اموال نامشروع دو نفر از افرادی که دارای مسئولیت در این شهرستان هستند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی دادستان عمومی و انقلاب جیرفت از شناسایی و رصد اموال نامشروع دو مسؤول در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تحقیقات اولیه بیانگر این است این افراد با توجه به رانت و موقعیت شغلی اموال نامشروعی به‌دست آورده‌اند و پس از احضار به دادستانی و تکمیل پرونده در این رابطه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت بیان کرد: طی هفته گذشته با ورود سیستم قضائی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان، با تشکیل یک پرونده قضائی از تصرف بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی ملی با ارزش ریالی میلیارد‌ها ریال جلوگیری شد که اخبار دقیق آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با تشکیل شورا‌های حل اختلاف و نهاد داوری از کثرت ورودی پرونده‌ها به دادسرا کاسته شده است و بالغ بر ۵۰ درصد از پرونده‌هایی که به شورا‌های حل اختلاف ارجاع می‌شوند منجر به صلح و سازش می‌شوند.

سلامی با اعلام اینکه طبق آمار بالاترین نرخ رسیدگی در استان کرمان به شهرستان جیرفت اختصاص پیدا کرده است، افزود: نرخ رسیدگی در سیستم قضایی جیرفت ۱۰۸ روز است.

انتهای پیام/س

رصد اموال نامشروع 2 مسئول در جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.