سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردوی سراسری تابستانی دانش آموزان تحت حمایت امداد به میزبانی شیراز

قائم مقام کمیته امداد فارس گفت: هزار و ۴۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر تحت حمایت از ۶ استان کشور، تابستان امسال طی ۷ دوره اردویی مهمان شهر شیراز هستند.  

 بهروز مهربانیان قائم مقام کمیته امداد استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه برگزاری اردو‌های زیارتی، آموزشی و فرهنگی تربیتی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد است، گفت: این اردو‌ها در قالب اردو‌های دانش آموزی، دانشجویی و خانوادگی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: ۱۲۰۰ نفر از دختران دانش آموز مقطع متوسطه و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد از ۶ استان کشور در قالب برنامه‌های اوقات فراغت به اردو‌های آموزشی و فرهنگی تربیتی به میزبانی شیراز اعزام می‌شوند.

مهربانیان با اعلام اینکه این اردو در قالب ۷ دوره ۴ روزه برای این عزیزان برگزار می‌شود، گفت: دانش آموزان تحت حمایتی که به این اردو‌ها اعزام می‌شوند از ۶ استان کهکیلویه و بویر احمد، یزد، بوشهر، خوزستان، کرمان و اصفهان هستند که طی این دوره‌ها در مجتمع آیت الله ربانی شیراز از فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و آموزشی اردو‌های سراسری بهره مند می‌شوند.

قائم مقام کمیته امداد با اشاره به برنامه‌های اجرایی برای شرکت کنندگان در این اردو، گفت: برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی وهنری، محفل انس با قرآن، بازدید از اماکن تاریخی شیراز و ... از برنامه‌هایی است که برای دانش آموزان درنظر گرفته شده است.

وی در پایان تصریح کرد: رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، برگزاری اردو‌های زیارتی و آموزشی با هدف رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی، آموزش صحیح سبک زندگی ایرانی اسلامی به مددجویان تحت حمایت از فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان ۱۴۰۰ دانش آموز تحت حمایت در اردو‌های سراسری تابستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.