سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش یک میلیون تنی تحویل گندم به بخش دولتی

دبیر اجرایی بنیاد ملی گندم‌کاران ایران با اشاره به پرداخت ۹۰ درصدی مطالبات گندم‌کاران گفت: میزان خرید یک میلیون تن کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علی خانمحمدی دبیر اجرایی بنیاد ملی گندم‌کاران ایران درباره آخرین وضعیت خرید گندم در کشور اظهار کرد: در کل کشور از تاریخ آغاز خرید تاکنون نزدیک ۳ میلیون و ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تن گندم خریداری شده و در استان زنجان نیز میزان خرید بیش از ۴ هزار تن بوده است.

دبیر اجرایی بنیاد ملی گندم‌کاران ایران با اشاره به اینکه مطالبات گندم‌کاران در استان‌های گرمسیر پرداخت شده است، اضافه کرد: طولانی‌ترین زمان پرداخت مطالبات تا دو هفته بوده است.

وی گفت: در استان زنجان نیز طبق جلسه برگزار شده، قرار شد که در عرض یک تا دو هفته پرداخت شود، که البته تاکنون یک سوم از مبلغ مطالبات هم پرداخت شده است.

خانمحمدی با اشاره به اینکه در کل کشور ۹۰ درصد از مطالبات گندم‌کاران پرداخت شده است، تصریح کرد: با وجود اینکه مطالبات به روز پرداخت می‌شود، اما خرید نسبت به سال قبل کمتر شده است.

دبیر اجرایی بنیاد ملی گندم‌کاران ایران تصریح کرد: امسال تحویل گندم به بخش دولتی کمتر شده است که نمی‌دانیم آیا میزان باقیمانده را دلالان خریداری کرده‌اند یا خود گندم‌کار نفروخته است.

وی با اشاره به اینکه میزان خرید گندم نسبت به بازه زمانی مشابه یک میلیون تن کمتر شده است، گفت: امسال استقبال از فروش به بخش دولتی کمتر است.

انتهای پیام/ن

 

میزان خرید گندم از کشاورزان یک میلیون تن کاهش یافته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.