سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اجرای طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان گیلان

اجرای طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان گیلان امروز در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس علیزاده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان استان گیلان در رشت به اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه گیلان به عنوان چهارمین استان مجری این طرح است، افزود: این طرح در راستای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری با همکاری اداره کل فنی حرفه‌ای استان، آموزش پرورش، دانشگاه گیلان و دیگر ادارات ذیربط به اجرا درآمده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اظهار داشت: در اجرای اولیه این طرح ۷۰ دانش آموز ۱۲ تا ۱۵ ساله مفاهیم کارآفرینی را همراه با بازی زیرنظر ۲۳ مربی فرا می‌گیرند.

علیزاده تصریح کرد: یک هزار دانش آموز گیلانی تا پایان امسال مفاهیم کارآفرینی در این طرح را فرا می‌گیرند.

سید محمد حسینی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان گیلان هم در این مراسم از راه اندازی مرکز مدیریت کسب کار شمال کشور در مرداد ماه امسال خبر داد و گفت: این مرکز در زمینه مهارت‌های فنی، خدماتی، تخصصی و بازاریابی برای معرفی افراد به بازار کار فعالیت می‌کند.

وی افزود: در یک سال گذشته ۵۶ هزار نفر ساعت در ۲۲ مرکز و ۷۰۰ آموزشگاه دوره‌های فنی حرفه‌ای را فرا گرفته اند که ۲۵ درصد این افراد شاغل و ۷۵ درصد افراد جویای کار بودند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای گیلان تصریح کرد: اکثر افراد مراجعه کننده برای آموزش دارای مدرک کارشناسی و بالاتر هستند و بیشتر این افراد در رشته‌های غیرمرتبط با تحصیل خود ثبت نام می‌کنند.

انتهای پیام/ع

برگزاری مراسم اجرای طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان استان گیلان در رشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.