سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی مراسم ازدواج ۳۰۰ زوج مددجو در دهه کرامت

مدیر کل کمیته امداد فارس از برپایی جشن ازدواج ۳۰۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت این نهاد در دهه کرامت امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس ضمن تبریک و گرامیداشت دهه سراسر نور و سعادت کرامت با اشاره به برنامه‌هایی که از سوی این نهاد برای مددجویان در این دهه برگزار می‌شود، گفت: از تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ تیرماه نمایشگاهی از دستاورد‌های بانوان (صنایع دستی) در قالب ۴ غرفه در باغ بانوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی مراسم ازدواج نوعروسان تحت حمایت این نهاد در دهه کرامت امسال، افزود: این مراسم برای ۳۰۰ نوعروس تحت حمایت و در حرم مطهر شاهچراغ برگزار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس با اشاره به برگزاری مراسمی برای بانوان در روز بزرگداشت احمدبن موسی حضرت شاهچراغ (ع)، اظهار کرد: این مراسم برای ۳۰۰ بانوی تحت حمایت این نهاد در روز ۱۹ تیر ماه در باغ بانوان برگزار می‌شود.

محمد بذرافشان ادامه داد: همچنین برنامه‌ای با حضور خیران با عنوان «دهه کرامت، مهربانی به رسم اهل بیت علیه السلام» در جهت جذب کمک برای دانش آموزان، مسکن ایتام و بازگشایی حساب در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در سالن اجتماعات اداره کمیته امداد منطقه ۳ شیراز برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: دهه کرامت تداعی کننده تمام مفاهیم سازنده‌ای است که در فرهنگ اسلامی وجود دارد و یادآور جمال انسانی و بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و ارزشمند است.

مدیر کل کمیته امداد فارس تصریح کرد: برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «امین ولایت» در سراسر استان جهت پرسنل، خانواده پرسنل و مددجویان تحت حمایت از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه، دیدار از منازل مددجویان با همراهی خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این دهه توسط کمیته امداد انجام می‌شود.

انتهای پیام/چ

مراسم ازدواج نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.