سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکانات محدود در کلاس ۶ میلیون تومانی

کیفیت امکانات کلاس‌های مربیگری درجه B آسیا در اصفهان بسیار پایین بوده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیفیت برگزاری یکی از کلاس های مربیگری درجه B در فوتبال ایران، انتقاداتی را از سوی شرکت کنندگان در این کلاس به همراه داشته است.

شنیده می‌شود شرکت کنندگان در این کلاس با وجود پرداخت ۶ میلیون تومان برای حضور در کلاس مذکور از امکانات کمی برخوردار بوده اند به شکلی که مسئولان برگزاری کلاس درجه B از سماور برقی برای تهیه چای استفاده کرده و جای دادن آب معدنی به مربیان، از کلمنی قدیمی برای آب آشامیدنی حاضران در کلاس استفاده می‌کردند. همچنین یک دست نبودن لباس یکی از شرکت کنندگان با سایرین از دیگر حواشی عجیب کلاس مذکور بوده است.

این کلاس‌ها در اصفهان و به مدت ۲۰ روز برگزار شده است و روزانه ۲۲۰ هزار تومان از حاضران برای شرکت در کلاس‌ها دریافت می‌شود که با احتساب برخی موارد دیگر این رقم به همان ۶ میلیون تومان می‌رسد.

غلامرضا جباری، دبیر کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ما درباره کیفیت پایین امکانات این کلاس بیان کرد: برای برگزاری کلاس‌های درجه C و B ایران، B آسیا، A آسیا و حرفه‌ای بین فدراسیون فوتبال و هیئت‌های استانی هماهنگی و تقسیم کار صورت می‌گیرد به شکلی که به جز کلاس A آسیا و حرفه‌ای که به صورت کامل از سوی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود، هیئت‌های استانی سایر کلاس‌ها را برگزار کرده و فدراسیون تنها نقش نظارتی دارد.

طبیعی است برای برگزاری کلاس‌ها باید حداقلی‌ترین امکانات فراهم بشود و اگر این موارد رعایت نشود باید نظارت بیشتر و قوی تری انجام بدهیم تا دیگر مواردی که مطرح شده در سایر کلاس‌ها تکرار نشود. به هر حال بحث کیفیت امکانات کلاس اصفهان را از هیئت فوتبال این استان پیگیری می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: ماجدی: به دنبال ارتقا مربیان در دوره‌های آموزشی هستیم


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.