سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ پروژه بزرگ زیرساختی در استان یزد اجرا می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از اجرای ۱۰۰ پروژه بزرگ زیرساختی دولتی و خصوصی در استان خبرداد و گفت: تا سال آینده ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در استان یزد تکمیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محسن صادقیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از اجرای ۱۰۰ پروژه بزرگ زیرساختی دولتی و خصوصی در استان برای سال‌های ۹۹-۹۸ خبرداد و گفت: اواخر امسال و سال آینده ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه در استان یزد تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی در استان یزد افزود: ساماندهی نخاله‌های ساختمانی و پسماند‌های صنعتی استان و واگذاری آن را در دستور کار است.

صادقیان ادامه داد: به منظور جلوگیری از تخلفات ساختمانی طی سه ماهه ابتدایی سال جاری، برای اولین بار پلیس ساختمان را در شهر یزد راه اندازی کردیم.

احداث ترمینال پروازهای خارجی در فرودگاه یزد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: احداث ترمینال خارجی فرودگاه یزد و احیای ایستگاه قدیمی راه آهن این استان  جزو برنامه‌های مهم در یزد است که تا دوسال آینده انجام خواهد شد.

فرودگاه یزد، دهمین فرودگاه ایران از نظر ترافیک هوایی و مسافری است که سالانه بیش از ۵۵۰ هزار نفر از خدمات آن استفاده می‌کنند.

هم اکنون به صورت هفتگی ۹۴ سورتی پرواز در فرودگاه یزد انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

 

برچسب ها: راه آهن ، فرودگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.